Lényegében 2015 óta – néhány kreatívabb időszaktól eltekintve – a reggeliként elfogyasztott 30gr lassú szénhidrátom a natúr zabpehely vízzel, édesítővel, fahéjjal, esetleg túróval. Mostanra meglehetősen ráuntam a dologra. Ez abban is megnyilvánul, hogy a mit eszek ma reggelire? gondolatára fordul egyet a gyomrom, és hirtelen a torkomban a telítettség érzése egészen magasra szökik. Majd a … 7 reggeli tipp. Túl a zabpehely-víz kombón bővebben...

Lényegében 2015 óta – néhány kreatívabb időszaktól eltekintve – a reggeliként elfogyasztott 30gr lassú szénhidrátom a natúr zabpehely vízzel, édesítővel, fahéjjal, esetleg túróval.

Mostanra meglehetősen ráuntam a dologra. Ez abban is megnyilvánul, hogy a mit eszek ma reggelire? gondolatára fordul egyet a gyomrom, és hirtelen a torkomban a telítettség érzése egészen magasra szökik. Majd a szokásos reggelit előkészítve kb 40 percig nyamnyogok a maréknyi zabpehellyel. 🙁

Ezeket a jeleket csak egy ideig lehet figyelmen kívül hagyni. Nálam most született meg az újradöntés, hogy újra nagyobb figyelmet szentelek a reggelijeim változatosságának, azaz előre összegyűjtök egy csokrra valót, olyan reggelikből, amiket egyébként szívesen eszek és IR életmód barát is.

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]A válogatásnál a legfontosabb szempontok,
  • hogy az inzlinrezisztencia kézbentartásának megfeleljen az adott étel (lassú ch legyen).
  • hogy gyorsan elkészüljön (max 15-20perc).
  • hogy kevés összetevőből álljon.
  • hogy lehetőleg zöldséget is tudjak enni hozzá.
  • hogy ne kelljen sokat mosogatni utána.
[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Erre a hétre a következő 7 reggelit gondoltam ki
  1. Tojáspástétomos, tk kenyér, paradicsommal
  2. Avokádókrémes, tk kenyér, sajttal
  3. Rántotta, tk kiflivel
  4. Kőrözött, tk kenyér, paradicsommal, uborkával
  5. Főtt virsli, tk zsömle, mustár, majonéz
  6. Padlizsánkrém, tk kenyér, paradicsommal
  7. Francia pirítós tk kenyérből, sajttal, hagymával, paradicsommal, sonkával

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Bevásárló lista:

* teljes kiőrlésű kenyér/kifli/zsömle * tojás * virsli * avokádó * sajt * paradicsom * uborka * hagyma * sonka * padlizsán * fokhagyma * majonéz * mustár *

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Remélem a bejegyzésem Neked is adott némi inspirációt, és már sokkal egyszerűbbnek látod a diéta betartását!

Ha van kedved írd meg a kedvenc IR barát reggelidet nekem.

Szeretettel,

Betti

 

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Lényegében 2015 óta – néhány kreatívabb időszaktól eltekintve – a reggeliként elfogyasztott 30gr lassú szénhidrátom a natúr zabpehely vízzel, édesítővel, fahéjjal, esetleg túróval.

Mostanra meglehetősen ráuntam a dologra. Ez abban is megnyilvánul, hogy a mit eszek ma reggelire? gondolatára fordul egyet a gyomrom, és hirtelen a torkomban a telítettség érzése egészen magasra szökik. Majd a szokásos reggelit előkészítve kb 40 percig nyamnyogok a maréknyi zabpehellyel. 🙁

Ezeket a jeleket csak egy ideig lehet figyelmen kívül hagyni. Nálam most született meg az újradöntés, hogy újra nagyobb figyelmet szentelek a reggelijeim változatosságának, azaz előre összegyűjtök egy csokrra valót, olyan reggelikből, amiket egyébként szívesen eszek és IR életmód barát is.

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]A válogatásnál a legfontosabb szempontok,
  • hogy az inzlinrezisztencia kézbentartásának megfeleljen az adott étel (lassú ch legyen).
  • hogy gyorsan elkészüljön (max 15-20perc).
  • hogy kevés összetevőből álljon.
  • hogy lehetőleg zöldséget is tudjak enni hozzá.
  • hogy ne kelljen sokat mosogatni utána.
[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Erre a hétre a következő 7 reggelit gondoltam ki
  1. Tojáspástétomos, tk kenyér, paradicsommal
  2. Avokádókrémes, tk kenyér, sajttal
  3. Rántotta, tk kiflivel
  4. Kőrözött, tk kenyér, paradicsommal, uborkával
  5. Főtt virsli, tk zsömle, mustár, majonéz
  6. Padlizsánkrém, tk kenyér, paradicsommal
  7. Francia pirítós tk kenyérből, sajttal, hagymával, paradicsommal, sonkával

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Bevásárló lista:

* teljes kiőrlésű kenyér/kifli/zsömle * tojás * virsli * avokádó * sajt * paradicsom * uborka * hagyma * sonka * padlizsán * fokhagyma * majonéz * mustár *

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Remélem a bejegyzésem Neked is adott némi inspirációt, és már sokkal egyszerűbbnek látod a diéta betartását!

Ha van kedved írd meg a kedvenc IR barát reggelidet nekem.

Szeretettel,

Betti

 

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Lényegében 2015 óta – néhány kreatívabb időszaktól eltekintve – a reggeliként elfogyasztott 30gr lassú szénhidrátom a natúr zabpehely vízzel, édesítővel, fahéjjal, esetleg túróval.

Mostanra meglehetősen ráuntam a dologra. Ez abban is megnyilvánul, hogy a mit eszek ma reggelire? gondolatára fordul egyet a gyomrom, és hirtelen a torkomban a telítettség érzése egészen magasra szökik. Majd a szokásos reggelit előkészítve kb 40 percig nyamnyogok a maréknyi zabpehellyel. 🙁

Ezeket a jeleket csak egy ideig lehet figyelmen kívül hagyni. Nálam most született meg az újradöntés, hogy újra nagyobb figyelmet szentelek a reggelijeim változatosságának, azaz előre összegyűjtök egy csokrra valót, olyan reggelikből, amiket egyébként szívesen eszek és IR életmód barát is.

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]A válogatásnál a legfontosabb szempontok,
  • hogy az inzlinrezisztencia kézbentartásának megfeleljen az adott étel (lassú ch legyen).
  • hogy gyorsan elkészüljön (max 15-20perc).
  • hogy kevés összetevőből álljon.
  • hogy lehetőleg zöldséget is tudjak enni hozzá.
  • hogy ne kelljen sokat mosogatni utána.
[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Erre a hétre a következő 7 reggelit gondoltam ki
  1. Tojáspástétomos, tk kenyér, paradicsommal
  2. Avokádókrémes, tk kenyér, sajttal
  3. Rántotta, tk kiflivel
  4. Kőrözött, tk kenyér, paradicsommal, uborkával
  5. Főtt virsli, tk zsömle, mustár, majonéz
  6. Padlizsánkrém, tk kenyér, paradicsommal
  7. Francia pirítós tk kenyérből, sajttal, hagymával, paradicsommal, sonkával

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Bevásárló lista:

* teljes kiőrlésű kenyér/kifli/zsömle * tojás * virsli * avokádó * sajt * paradicsom * uborka * hagyma * sonka * padlizsán * fokhagyma * majonéz * mustár *

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Remélem a bejegyzésem Neked is adott némi inspirációt, és már sokkal egyszerűbbnek látod a diéta betartását!

Ha van kedved írd meg a kedvenc IR barát reggelidet nekem.

Szeretettel,

Betti

 

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.