Kezdeti bakik az inzulinrezisztens életmódban
Felfordult a világom, amikor rám zúdították az új étkezési rendem szabályait. A napi 6x evés (7, 10, 13, 16, 19, 22) volt az első, ami arcul csapott. Arról nem is beszélve, hogy legyen nálam mindig tartalékban gyors- és lassú szénhidrát, egész napra külön csomagolt étkezéseknek megfelelően kiszámolt étel. Bevallom egy idő után külön táskát rendszeresítettem … Start!!! – Kezdődik a diéta bővebben...

Felfordult a világom, amikor rám zúdították az új étkezési rendem szabályait. A napi 6x evés (7, 10, 13, 16, 19, 22) volt az első, ami arcul csapott. Arról nem is beszélve, hogy legyen nálam mindig tartalékban gyors- és lassú szénhidrát, egész napra külön csomagolt étkezéseknek megfelelően kiszámolt étel. Bevallom egy idő után külön táskát rendszeresítettem a kis dobozkáimnak és kekszeimnek.

Nyáron kezdtem az életmód váltásba és az első lépéseket egyedül, dietetikus nélkül tettem meg. Minden szuper egyszerűnek tűnt és úgy éreztem jól csinálok mindent, minden szabályt betartok mire a dietetikushoz kerülök. Nem így volt. Az étkezési napló vezetése alap követelmény volt és ennek használata fényt is derített néhány turpisságra. Erről írok majd bővebben is. [su_spacer]Naptáram[/su_spacer]

Meggy és inzulinrezisztencia
Meggy és inzulinrezisztencia
[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Az étkezési napló ezekre az “apróságokra” derített fényt:[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  1. Az elfogyasztott kávék mennyisége, illetve a hozzájuk töltött tej szénhidrát (Ch) tartalmának elegáns elfelejtése. 1dl tej 10gr gyors CH! a napi 5-6 kávéval ez már jelentős szénhidrát mennyiség, amit kihagytam a számításból.[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  2. Nyár és meleg lévén, alig vártam, hogy hazaérjek és egy zacskónyi (kb 1kg) fagyasztott meggy elfogyasztásával hűtsem magam. Szinte fázni tudtam mire elfogyott az összes meggy. Hát nem szuper?! Persze, hogy nem számoltam bele a 160grammba! A köztudatban az van, hogy a gyümölcs egészséges és én nem a saját szabályomra figyeltem, hanem általánosítottam. Csoda, hogy nem indult el a fogyás, és hamar megéheztem?! A meggy gyors szénhidrát, így csak kisétkezésre fogyaszthatjuk kötött 20gr CH-os mennyiségben. A 20 gr gyors CH meggyből ezek után gondolhatod, hogy a fél fogamra sem volt elegendő….[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  3. A tejszín. Kivert a víz a tejszínes zabpehelytől reggelire. Tejjel ugye nem ehetjük, mert az gyors CH. A tanács eredetileg úgy hangzott: A tej helyett használj egy kis tejszínt a reggeli zabpehelyre. A “kis” tejszín használat az én esetemben heti 1,5-2l elfogyasztását jelentette heteken keresztül 🙂 Ugye egyértelmű, hogy fogyás helyett pontosan felszedtem néhány aranyos úszógumicsíkot?

Hamarosan folytatom…

Szeretettel,

Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Az oldal tulajdonosa

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Majd a felismerést, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről. Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész eddig magamon kívül hittem a helyét.

Ha már elsajátítottad az alapokat, azonnal virít majd, ha valami nem stimmel és azt is fogod tudni, hogy pontosan mi az.

Ma már az időbeosztás, a célirányos tevékenységek, a fontossági sorrend meghatározása és betartása(!) szinte a véremmé vált.

Ha fontosnak tartod, hogy a saját elképzeléseid szerint, felelősséggel élj, úgy, ahogy Neked a legjobb, akkor itt a helyed!

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Felfordult a világom, amikor rám zúdították az új étkezési rendem szabályait. A napi 6x evés (7, 10, 13, 16, 19, 22) volt az első, ami arcul csapott. Arról nem is beszélve, hogy legyen nálam mindig tartalékban gyors- és lassú szénhidrát, egész napra külön csomagolt étkezéseknek megfelelően kiszámolt étel. Bevallom egy idő után külön táskát rendszeresítettem a kis dobozkáimnak és kekszeimnek.

Nyáron kezdtem az életmód váltásba és az első lépéseket egyedül, dietetikus nélkül tettem meg. Minden szuper egyszerűnek tűnt és úgy éreztem jól csinálok mindent, minden szabályt betartok mire a dietetikushoz kerülök. Nem így volt. Az étkezési napló vezetése alap követelmény volt és ennek használata fényt is derített néhány turpisságra. Erről írok majd bővebben is. [su_spacer]Naptáram[/su_spacer]

Meggy és inzulinrezisztencia
Meggy és inzulinrezisztencia
[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Az étkezési napló ezekre az “apróságokra” derített fényt:[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  1. Az elfogyasztott kávék mennyisége, illetve a hozzájuk töltött tej szénhidrát (Ch) tartalmának elegáns elfelejtése. 1dl tej 10gr gyors CH! a napi 5-6 kávéval ez már jelentős szénhidrát mennyiség, amit kihagytam a számításból.[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  2. Nyár és meleg lévén, alig vártam, hogy hazaérjek és egy zacskónyi (kb 1kg) fagyasztott meggy elfogyasztásával hűtsem magam. Szinte fázni tudtam mire elfogyott az összes meggy. Hát nem szuper?! Persze, hogy nem számoltam bele a 160grammba! A köztudatban az van, hogy a gyümölcs egészséges és én nem a saját szabályomra figyeltem, hanem általánosítottam. Csoda, hogy nem indult el a fogyás, és hamar megéheztem?! A meggy gyors szénhidrát, így csak kisétkezésre fogyaszthatjuk kötött 20gr CH-os mennyiségben. A 20 gr gyors CH meggyből ezek után gondolhatod, hogy a fél fogamra sem volt elegendő….[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  3. A tejszín. Kivert a víz a tejszínes zabpehelytől reggelire. Tejjel ugye nem ehetjük, mert az gyors CH. A tanács eredetileg úgy hangzott: A tej helyett használj egy kis tejszínt a reggeli zabpehelyre. A “kis” tejszín használat az én esetemben heti 1,5-2l elfogyasztását jelentette heteken keresztül 🙂 Ugye egyértelmű, hogy fogyás helyett pontosan felszedtem néhány aranyos úszógumicsíkot?

Hamarosan folytatom…

Szeretettel,

Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Az oldal tulajdonosa

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Majd a felismerést, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről. Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész eddig magamon kívül hittem a helyét.

Ha már elsajátítottad az alapokat, azonnal virít majd, ha valami nem stimmel és azt is fogod tudni, hogy pontosan mi az.

Ma már az időbeosztás, a célirányos tevékenységek, a fontossági sorrend meghatározása és betartása(!) szinte a véremmé vált.

Ha fontosnak tartod, hogy a saját elképzeléseid szerint, felelősséggel élj, úgy, ahogy Neked a legjobb, akkor itt a helyed!

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Felfordult a világom, amikor rám zúdították az új étkezési rendem szabályait. A napi 6x evés (7, 10, 13, 16, 19, 22) volt az első, ami arcul csapott. Arról nem is beszélve, hogy legyen nálam mindig tartalékban gyors- és lassú szénhidrát, egész napra külön csomagolt étkezéseknek megfelelően kiszámolt étel. Bevallom egy idő után külön táskát rendszeresítettem a kis dobozkáimnak és kekszeimnek.

Nyáron kezdtem az életmód váltásba és az első lépéseket egyedül, dietetikus nélkül tettem meg. Minden szuper egyszerűnek tűnt és úgy éreztem jól csinálok mindent, minden szabályt betartok mire a dietetikushoz kerülök. Nem így volt. Az étkezési napló vezetése alap követelmény volt és ennek használata fényt is derített néhány turpisságra. Erről írok majd bővebben is. [su_spacer]Naptáram[/su_spacer]

Meggy és inzulinrezisztencia
Meggy és inzulinrezisztencia
[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Az étkezési napló ezekre az “apróságokra” derített fényt:[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  1. Az elfogyasztott kávék mennyisége, illetve a hozzájuk töltött tej szénhidrát (Ch) tartalmának elegáns elfelejtése. 1dl tej 10gr gyors CH! a napi 5-6 kávéval ez már jelentős szénhidrát mennyiség, amit kihagytam a számításból.[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  2. Nyár és meleg lévén, alig vártam, hogy hazaérjek és egy zacskónyi (kb 1kg) fagyasztott meggy elfogyasztásával hűtsem magam. Szinte fázni tudtam mire elfogyott az összes meggy. Hát nem szuper?! Persze, hogy nem számoltam bele a 160grammba! A köztudatban az van, hogy a gyümölcs egészséges és én nem a saját szabályomra figyeltem, hanem általánosítottam. Csoda, hogy nem indult el a fogyás, és hamar megéheztem?! A meggy gyors szénhidrát, így csak kisétkezésre fogyaszthatjuk kötött 20gr CH-os mennyiségben. A 20 gr gyors CH meggyből ezek után gondolhatod, hogy a fél fogamra sem volt elegendő….[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  3. A tejszín. Kivert a víz a tejszínes zabpehelytől reggelire. Tejjel ugye nem ehetjük, mert az gyors CH. A tanács eredetileg úgy hangzott: A tej helyett használj egy kis tejszínt a reggeli zabpehelyre. A “kis” tejszín használat az én esetemben heti 1,5-2l elfogyasztását jelentette heteken keresztül 🙂 Ugye egyértelmű, hogy fogyás helyett pontosan felszedtem néhány aranyos úszógumicsíkot?

Hamarosan folytatom…

Szeretettel,

Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Az oldal tulajdonosa

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Majd a felismerést, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről. Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész eddig magamon kívül hittem a helyét.

Ha már elsajátítottad az alapokat, azonnal virít majd, ha valami nem stimmel és azt is fogod tudni, hogy pontosan mi az.

Ma már az időbeosztás, a célirányos tevékenységek, a fontossági sorrend meghatározása és betartása(!) szinte a véremmé vált.

Ha fontosnak tartod, hogy a saját elképzeléseid szerint, felelősséggel élj, úgy, ahogy Neked a legjobb, akkor itt a helyed!

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.