Változás az életmódváltozásban inzulinrezisztenciával
A nyár, annak ellenére, hogy nagyon produktív volt számomra (Elkészültem az inzulinrezisztenseknek szóló életmódváltó naplómmal :-D, ami óriási munka volt számomra és nagy öröm, hogy átadhatom sorstársaimnak. Írtam erről az előző posztomban. ) az inzulinrezisztens életmód szempontjából inkább a lazításról, a megkérdőjelezésről és a változások előkészítéséről szólt. A diétát többnyire tartottam – ez már jól … Hello szeptember – kontroll és változások bővebben...

A nyár, annak ellenére, hogy nagyon produktív volt számomra (Elkészültem az inzulinrezisztenseknek szóló életmódváltó naplómmal :-D, ami óriási munka volt számomra és nagy öröm, hogy átadhatom sorstársaimnak. Írtam erről az előző posztomban. ) az inzulinrezisztens életmód szempontjából inkább a lazításról, a megkérdőjelezésről és a változások előkészítéséről szólt.

A diétát többnyire tartottam – ez már jól beégett -, de a szokásos alacsony pulzusszámos kardio sportokhoz nem volt semmi kedvem. A cipőim rendre feltörték a lábam gyors-gyaloglásokkor, este már túl sötét volt kimozdulni, vagy túl meleg… Igazi mélypont volt ez nekem. Valahogy elveszett a motivációm. Persze a nyári mászás fantasztikus volt. Most nem erre gondolok. (Akkor még a mászás inkább számított kilengésnek, mint edzésnek is betudható IR-barát sportnak. Szerencsére ez a kontroll alkalmával megváltozott.)

Szeptember elején időszerű volt az újabb orvosi kontroll és tisztában voltam vele, hogy sok jóra nem számíthatok ezek után.

Eldöntöttem, hogy semmiképp nem rejtem véka alá azokat a kellemetlenségeket, amikkel úgy tűnik nem tudok hosszú távon együtt élni. Ilyen például, hogy a Letrox-ot 30 perccel az első étkezés és kávé előtt kell bevenni, és ha már be van állatva az időpont nem javasolt eltérni tőle. Mivel gyakran kelek reggel 5-kor (néha munka végett, gyakrabban azért, hogy saját időm legyen nyugodtan olvasni), így a Letrox miatt legalább 4:30-kor kellett kelnem. Persze akár vissza is fekhetnék ilyenkor, de minek, ha fél órán belül úgyis felkelek?! Tehát azt a fél órát ki kellett valahogy bekkelni az első kávéig. 🙁 Folyamatosan tartani magam a 4:30-hoz – hétvégén, nyaraláskor, ünnepnapokon is egy idő után nagyon fárasztó volt. Ráadásul a TSH értékem nem mutatott jelentős javulást az erőfeszítéseim ellenére sem. Hónapokig csináltam mégis lelkiismeretesen, aztán kimaradt 1x – 2x és nem történt semmi. Aztán gyakrabban is és akkor sem, szerencsére. Így a szeptemberi kontrollra úgy érkeztem, hogy tegyen a doktornő, amit jónak lát, de szerintem ennek így semmi, de semmi értelme. Az eredményeim pontosan mutatták a hozzáállásomat:

Inzulin és cukor 2017.augusztus(1)
Inzulin és cukor 2017.augusztus(1)

A találkozás eredményképpen, több dologban is változtattunk és új erőre kaptam. Mintha óriási terhektől szabadultam volna meg hirtelen.

A Mercmorfin XR 500mg-ot 3×1-ről, csak reggelre és 1x500mg-ra mérsékelte. Ez azért nem rossz! 🙂

A 75mg Letrox le lett cserélve 75mg Syntroxine-ra, ami szedésében is nagy könnyebbség, mert éjjeli ébredéskor is bevehetem, nem kell mindig szigorúan ugyanahhoz az időhöz tartani magam a bevételével. Ennek nagyon örültem 🙂

Újra elkezdtem inni az Inofolic-ot. Majd egy másik termékre állok át tartósan, de mivel régebbről volt még otthon belőle, most ezt elhasználom. Ennek az az oka, hogy a zsírbontásra is jó hatással van és bár kellemetlen beismernem: eléggé elkezdett narancsbőrösödni a combom.

A legfontosabbat hagytam a végére: a SPORT! Erről már írtam,hogy bizonyos kardio-kat egész jól viselek, ha közben pl. tudok tv-t nézni, beszélgetni valakivel vagy leköthetem valamivel a figyelmem. Futni nem futok, akkor sem ha kergetnek, nem az én sportom.

Szerencsére a doktornő megnyugtatott, hogy nem is kell ezekkel a tevékenységekkel szenvesztenem magam. Válasszak olyan sportokat, amik örömet okoznak, merthogy ez az elsődleges, hogy örömmel csináljam. Mondanom sem kell ez nagyon tetszett! 🙂 Így most megmarad a kedvenc jógaórám csütörtökönként (Nagyon kemény, nem viccelek.) és mellé újra gondolkodom a mászásban, Aviva tornában, új kedvencem az akro jóga (bár ehhez már lehet, hogy vének az izületeim, majd kiderül) és a rúdtánc, amibe a barátnőmet is beszerveztem.

A pihenésemről és a stresszkezelésemről is bővebben beszélgettünk a kontroll alkalmával. Kiderült, hogy elég zakatolóak a gondolataim és meglehetősen felszínesen, cikázó gondolatokkal a fejemben alszom. Így elkezdtem bio-melatonint szedni lefekvés előtt, amiről majd a terveim szerint írok bővebben, mert nagyon érdekes hormon, sokat olvastam róla és beszerezni sem volt egyszerű.

HACSAVECZ BEATRIX

Az oldal tulajdonosa

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Majd a felismerést, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről. Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész eddig magamon kívül hittem a helyét.

Ha már elsajátítottad az alapokat, azonnal virít majd, ha valami nem stimmel és azt is fogod tudni, hogy pontosan mi az.

Ma már az időbeosztás, a célirányos tevékenységek, a fontossági sorrend meghatározása és betartása(!) szinte a véremmé vált.

Ha fontosnak tartod, hogy a saját elképzeléseid szerint, felelősséggel élj, úgy, ahogy Neked a legjobb, akkor itt a helyed!

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

A nyár, annak ellenére, hogy nagyon produktív volt számomra (Elkészültem az inzulinrezisztenseknek szóló életmódváltó naplómmal :-D, ami óriási munka volt számomra és nagy öröm, hogy átadhatom sorstársaimnak. Írtam erről az előző posztomban. ) az inzulinrezisztens életmód szempontjából inkább a lazításról, a megkérdőjelezésről és a változások előkészítéséről szólt.

A diétát többnyire tartottam – ez már jól beégett -, de a szokásos alacsony pulzusszámos kardio sportokhoz nem volt semmi kedvem. A cipőim rendre feltörték a lábam gyors-gyaloglásokkor, este már túl sötét volt kimozdulni, vagy túl meleg… Igazi mélypont volt ez nekem. Valahogy elveszett a motivációm. Persze a nyári mászás fantasztikus volt. Most nem erre gondolok. (Akkor még a mászás inkább számított kilengésnek, mint edzésnek is betudható IR-barát sportnak. Szerencsére ez a kontroll alkalmával megváltozott.)

Szeptember elején időszerű volt az újabb orvosi kontroll és tisztában voltam vele, hogy sok jóra nem számíthatok ezek után.

Eldöntöttem, hogy semmiképp nem rejtem véka alá azokat a kellemetlenségeket, amikkel úgy tűnik nem tudok hosszú távon együtt élni. Ilyen például, hogy a Letrox-ot 30 perccel az első étkezés és kávé előtt kell bevenni, és ha már be van állatva az időpont nem javasolt eltérni tőle. Mivel gyakran kelek reggel 5-kor (néha munka végett, gyakrabban azért, hogy saját időm legyen nyugodtan olvasni), így a Letrox miatt legalább 4:30-kor kellett kelnem. Persze akár vissza is fekhetnék ilyenkor, de minek, ha fél órán belül úgyis felkelek?! Tehát azt a fél órát ki kellett valahogy bekkelni az első kávéig. 🙁 Folyamatosan tartani magam a 4:30-hoz – hétvégén, nyaraláskor, ünnepnapokon is egy idő után nagyon fárasztó volt. Ráadásul a TSH értékem nem mutatott jelentős javulást az erőfeszítéseim ellenére sem. Hónapokig csináltam mégis lelkiismeretesen, aztán kimaradt 1x – 2x és nem történt semmi. Aztán gyakrabban is és akkor sem, szerencsére. Így a szeptemberi kontrollra úgy érkeztem, hogy tegyen a doktornő, amit jónak lát, de szerintem ennek így semmi, de semmi értelme. Az eredményeim pontosan mutatták a hozzáállásomat:

Inzulin és cukor 2017.augusztus(1)
Inzulin és cukor 2017.augusztus(1)

A találkozás eredményképpen, több dologban is változtattunk és új erőre kaptam. Mintha óriási terhektől szabadultam volna meg hirtelen.

A Mercmorfin XR 500mg-ot 3×1-ről, csak reggelre és 1x500mg-ra mérsékelte. Ez azért nem rossz! 🙂

A 75mg Letrox le lett cserélve 75mg Syntroxine-ra, ami szedésében is nagy könnyebbség, mert éjjeli ébredéskor is bevehetem, nem kell mindig szigorúan ugyanahhoz az időhöz tartani magam a bevételével. Ennek nagyon örültem 🙂

Újra elkezdtem inni az Inofolic-ot. Majd egy másik termékre állok át tartósan, de mivel régebbről volt még otthon belőle, most ezt elhasználom. Ennek az az oka, hogy a zsírbontásra is jó hatással van és bár kellemetlen beismernem: eléggé elkezdett narancsbőrösödni a combom.

A legfontosabbat hagytam a végére: a SPORT! Erről már írtam,hogy bizonyos kardio-kat egész jól viselek, ha közben pl. tudok tv-t nézni, beszélgetni valakivel vagy leköthetem valamivel a figyelmem. Futni nem futok, akkor sem ha kergetnek, nem az én sportom.

Szerencsére a doktornő megnyugtatott, hogy nem is kell ezekkel a tevékenységekkel szenvesztenem magam. Válasszak olyan sportokat, amik örömet okoznak, merthogy ez az elsődleges, hogy örömmel csináljam. Mondanom sem kell ez nagyon tetszett! 🙂 Így most megmarad a kedvenc jógaórám csütörtökönként (Nagyon kemény, nem viccelek.) és mellé újra gondolkodom a mászásban, Aviva tornában, új kedvencem az akro jóga (bár ehhez már lehet, hogy vének az izületeim, majd kiderül) és a rúdtánc, amibe a barátnőmet is beszerveztem.

A pihenésemről és a stresszkezelésemről is bővebben beszélgettünk a kontroll alkalmával. Kiderült, hogy elég zakatolóak a gondolataim és meglehetősen felszínesen, cikázó gondolatokkal a fejemben alszom. Így elkezdtem bio-melatonint szedni lefekvés előtt, amiről majd a terveim szerint írok bővebben, mert nagyon érdekes hormon, sokat olvastam róla és beszerezni sem volt egyszerű.

HACSAVECZ BEATRIX

Az oldal tulajdonosa

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Majd a felismerést, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről. Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész eddig magamon kívül hittem a helyét.

Ha már elsajátítottad az alapokat, azonnal virít majd, ha valami nem stimmel és azt is fogod tudni, hogy pontosan mi az.

Ma már az időbeosztás, a célirányos tevékenységek, a fontossági sorrend meghatározása és betartása(!) szinte a véremmé vált.

Ha fontosnak tartod, hogy a saját elképzeléseid szerint, felelősséggel élj, úgy, ahogy Neked a legjobb, akkor itt a helyed!

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

A nyár, annak ellenére, hogy nagyon produktív volt számomra (Elkészültem az inzulinrezisztenseknek szóló életmódváltó naplómmal :-D, ami óriási munka volt számomra és nagy öröm, hogy átadhatom sorstársaimnak. Írtam erről az előző posztomban. ) az inzulinrezisztens életmód szempontjából inkább a lazításról, a megkérdőjelezésről és a változások előkészítéséről szólt.

A diétát többnyire tartottam – ez már jól beégett -, de a szokásos alacsony pulzusszámos kardio sportokhoz nem volt semmi kedvem. A cipőim rendre feltörték a lábam gyors-gyaloglásokkor, este már túl sötét volt kimozdulni, vagy túl meleg… Igazi mélypont volt ez nekem. Valahogy elveszett a motivációm. Persze a nyári mászás fantasztikus volt. Most nem erre gondolok. (Akkor még a mászás inkább számított kilengésnek, mint edzésnek is betudható IR-barát sportnak. Szerencsére ez a kontroll alkalmával megváltozott.)

Szeptember elején időszerű volt az újabb orvosi kontroll és tisztában voltam vele, hogy sok jóra nem számíthatok ezek után.

Eldöntöttem, hogy semmiképp nem rejtem véka alá azokat a kellemetlenségeket, amikkel úgy tűnik nem tudok hosszú távon együtt élni. Ilyen például, hogy a Letrox-ot 30 perccel az első étkezés és kávé előtt kell bevenni, és ha már be van állatva az időpont nem javasolt eltérni tőle. Mivel gyakran kelek reggel 5-kor (néha munka végett, gyakrabban azért, hogy saját időm legyen nyugodtan olvasni), így a Letrox miatt legalább 4:30-kor kellett kelnem. Persze akár vissza is fekhetnék ilyenkor, de minek, ha fél órán belül úgyis felkelek?! Tehát azt a fél órát ki kellett valahogy bekkelni az első kávéig. 🙁 Folyamatosan tartani magam a 4:30-hoz – hétvégén, nyaraláskor, ünnepnapokon is egy idő után nagyon fárasztó volt. Ráadásul a TSH értékem nem mutatott jelentős javulást az erőfeszítéseim ellenére sem. Hónapokig csináltam mégis lelkiismeretesen, aztán kimaradt 1x – 2x és nem történt semmi. Aztán gyakrabban is és akkor sem, szerencsére. Így a szeptemberi kontrollra úgy érkeztem, hogy tegyen a doktornő, amit jónak lát, de szerintem ennek így semmi, de semmi értelme. Az eredményeim pontosan mutatták a hozzáállásomat:

Inzulin és cukor 2017.augusztus(1)
Inzulin és cukor 2017.augusztus(1)

A találkozás eredményképpen, több dologban is változtattunk és új erőre kaptam. Mintha óriási terhektől szabadultam volna meg hirtelen.

A Mercmorfin XR 500mg-ot 3×1-ről, csak reggelre és 1x500mg-ra mérsékelte. Ez azért nem rossz! 🙂

A 75mg Letrox le lett cserélve 75mg Syntroxine-ra, ami szedésében is nagy könnyebbség, mert éjjeli ébredéskor is bevehetem, nem kell mindig szigorúan ugyanahhoz az időhöz tartani magam a bevételével. Ennek nagyon örültem 🙂

Újra elkezdtem inni az Inofolic-ot. Majd egy másik termékre állok át tartósan, de mivel régebbről volt még otthon belőle, most ezt elhasználom. Ennek az az oka, hogy a zsírbontásra is jó hatással van és bár kellemetlen beismernem: eléggé elkezdett narancsbőrösödni a combom.

A legfontosabbat hagytam a végére: a SPORT! Erről már írtam,hogy bizonyos kardio-kat egész jól viselek, ha közben pl. tudok tv-t nézni, beszélgetni valakivel vagy leköthetem valamivel a figyelmem. Futni nem futok, akkor sem ha kergetnek, nem az én sportom.

Szerencsére a doktornő megnyugtatott, hogy nem is kell ezekkel a tevékenységekkel szenvesztenem magam. Válasszak olyan sportokat, amik örömet okoznak, merthogy ez az elsődleges, hogy örömmel csináljam. Mondanom sem kell ez nagyon tetszett! 🙂 Így most megmarad a kedvenc jógaórám csütörtökönként (Nagyon kemény, nem viccelek.) és mellé újra gondolkodom a mászásban, Aviva tornában, új kedvencem az akro jóga (bár ehhez már lehet, hogy vének az izületeim, majd kiderül) és a rúdtánc, amibe a barátnőmet is beszerveztem.

A pihenésemről és a stresszkezelésemről is bővebben beszélgettünk a kontroll alkalmával. Kiderült, hogy elég zakatolóak a gondolataim és meglehetősen felszínesen, cikázó gondolatokkal a fejemben alszom. Így elkezdtem bio-melatonint szedni lefekvés előtt, amiről majd a terveim szerint írok bővebben, mert nagyon érdekes hormon, sokat olvastam róla és beszerezni sem volt egyszerű.

HACSAVECZ BEATRIX

Az oldal tulajdonosa

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Majd a felismerést, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről. Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész eddig magamon kívül hittem a helyét.

Ha már elsajátítottad az alapokat, azonnal virít majd, ha valami nem stimmel és azt is fogod tudni, hogy pontosan mi az.

Ma már az időbeosztás, a célirányos tevékenységek, a fontossági sorrend meghatározása és betartása(!) szinte a véremmé vált.

Ha fontosnak tartod, hogy a saját elképzeléseid szerint, felelősséggel élj, úgy, ahogy Neked a legjobb, akkor itt a helyed!

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.