Az inzulinrezisztensek világában kétségtelenül borzasztó könnyű elbizonytalanodni. Egymásnak ellentmondó tanácsok, nehezen kibogozható kifejezések, elsőre túlzottan sok információ. 

Talán éppen itt van a titok, hogy ezzel a betegséggel – tudom nem az hivatalosan még mindig, nem is értem miért?! – kapcsolatban: vannak irányelvek, amelyeket érdemes és szükséges megfontolnunk. A végén azonban a saját tapasztalatunk kell legyen a mérvadó, mert ami az egyikünknek jó, az nem biztos, hogy a másikunknak is az. Nem ugyanonnan indulunk és nem is ugyanúgy reagálunk ételekre, helyzetekre, a szénhidrát csökkentésére vagy éppen növelésére. Éppen ezért igyekszem mindig nagyon nyitott lenni azok felé is, akik egy-egy módszerre esküsznek és azok felé ugyanúgy, akik még javában az útkeresésben vannak. 

Ebben a bejegyzésben igyekeztem összegyűjteni azokat a dolgokat, amiket egy inzulinrezisztens előbb-utóbb, vagy újra és újra elsajátít.

Nézd meg a webshopban:

Akkor válaszd ezt a minitanfolyamot, ha teljességgel elveszettnek érzed magad a szénhidrátszámolás világában.

Pontosan tudom milyen érzés. Ne szomorkodj, elkészítettem számodra a megoldást.

Szénhidrátszámolás minitanfolyam

Mik is ezek a dolgok, amikben jártasságot szerzel, ha inzulinrezisztensként élsz?

Vannak a tényszerű dolgok, mint orvosok és fogalmak megismerése és bizony előkerülnek a rejtett, most még megfoghatatlannak tűnő  mentális és lelki tényezők.

(1.) Szakemberek, akikkel előbb-utóbb kapcsolatba kerülsz:

(1.) Háziorvos – a terhelést sajnos ő nem tudja kiírni neked, de az alábbi szakorvosokhoz ő ad beutalót.

(2.) Nőgyógyász szakorvos, aki már kérheti TB alapon az OGTT-t, azaz a 3 pontos cukor- és inzulinterhelést

(3.) Endokrinológus szakorvos, aki már kérheti TB alapon az OGTT-t, azaz a 3 pontos cukor- és inzulinterhelést

Orvoskereséshez készítettem egy térképes összefoglalót, amit IDE kattintva érsz el.

(4.) Dietetikus – az eredményeid alapján ő fog pontos instrukciókkal ellátni az étkezésedet illetően.

(5.) Edző

(6.) Lelki segítőigen, és ez normális. Csak mondom.

(2.) Képességek, amiket majd készségszinten használsz:

(7.) Szénhidrátok számolása

(8.) Menütervezés

(9.) Tudatos vásárlás

(10.) Priorizálás

(11.) Időmenedzsment

(12.) Ciklustudatosság

(13.) Lesz saját stresszkezelési stratégiád

(14.) Reggeli- és esti rutinod

(15.) Elkerülöd a fölösleges vitákat

(16.) Odafigyelsz a folyadékfogyasztásodra

(17.) Tudod milyen vitamin és táplálék kiegészítő a legjobb neked

(18.) Rendeződik a saját magadhoz és a világhoz fűződő viszonyod

(19.) Rendszeresen sportolsz olyasmit, ami igazán jó neked

(20.) Tudod mi az a testösszetétel mérés, és miért lehet elhízott olyan ember, aki ránézésre sovány

(21.) Étkezési naplót vezetsz

(22.) Cuki dobozaid vannak a kajáid szállításához

(23.) Mindig van nálad elsősegély kaja

(3.) A konyhádban, az étkezésedben

(24.) Jelentősen csökken, vagy teljesen kimarad belőle a finomított cukor

(25.) Az aszalt gyümölcsök, vagy egyáltalán a gyümölcsök minimális mennyiséget képviselnek

(26.) Rengeteg a zöldség kerül a tányérodra

(27.) Új receptekkel ismerkedsz meg

(28.) Új konyhatechnológiákkal ismerkedsz meg

(29.) Túlsúlyban lesz a teljeskiőrlésű liszt és az alternatív liszteket is megismered

(30.) Talán már növényi tejet használsz

(31.) Ha kávét iszol, azt tejszínnel vagy növényi tejjel teszed max édesítőszerrel

(32.) Megismerkedsz számos édesítőszerrel és már tudod, nem kell cukor az élesztő felfuttatásához. 

Ugye nem rémítettelek meg ezzel a gyűjteménnyel? Inkább iránymutatásul gyűjtöttem, mint elrettentésül. 

Nézd meg a webshopban:

Akkor válaszd ezt a minitanfolyamot, ha teljességgel elveszettnek érzed magad a szénhidrátszámolás világában még a cikk elolvasását követően is.

Pontosan tudom milyen érzés. Ne szomorkodj, elkészítettem számodra a megoldást.

Szénhidrátszámolás minitanfolyam
Hacsavecz Beatrix, Betti

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Az inzulinrezisztensek világában kétségtelenül borzasztó könnyű elbizonytalanodni. Egymásnak ellentmondó tanácsok, nehezen kibogozható kifejezések, elsőre túlzottan sok információ. 

Talán éppen itt van a titok, hogy ezzel a betegséggel – tudom nem az hivatalosan még mindig, nem is értem miért?! – kapcsolatban: vannak irányelvek, amelyeket érdemes és szükséges megfontolnunk. A végén azonban a saját tapasztalatunk kell legyen a mérvadó, mert ami az egyikünknek jó, az nem biztos, hogy a másikunknak is az. Nem ugyanonnan indulunk és nem is ugyanúgy reagálunk ételekre, helyzetekre, a szénhidrát csökkentésére vagy éppen növelésére. Éppen ezért igyekszem mindig nagyon nyitott lenni azok felé is, akik egy-egy módszerre esküsznek és azok felé ugyanúgy, akik még javában az útkeresésben vannak. 

Ebben a bejegyzésben igyekeztem összegyűjteni azokat a dolgokat, amiket egy inzulinrezisztens előbb-utóbb, vagy újra és újra elsajátít.

Nézd meg a webshopban:

Akkor válaszd ezt a minitanfolyamot, ha teljességgel elveszettnek érzed magad a szénhidrátszámolás világában.

Pontosan tudom milyen érzés. Ne szomorkodj, elkészítettem számodra a megoldást.

Szénhidrátszámolás minitanfolyam

Mik is ezek a dolgok, amikben jártasságot szerzel, ha inzulinrezisztensként élsz?

Vannak a tényszerű dolgok, mint orvosok és fogalmak megismerése és bizony előkerülnek a rejtett, most még megfoghatatlannak tűnő  mentális és lelki tényezők.

(1.) Szakemberek, akikkel előbb-utóbb kapcsolatba kerülsz:

(1.) Háziorvos – a terhelést sajnos ő nem tudja kiírni neked, de az alábbi szakorvosokhoz ő ad beutalót.

(2.) Nőgyógyász szakorvos, aki már kérheti TB alapon az OGTT-t, azaz a 3 pontos cukor- és inzulinterhelést

(3.) Endokrinológus szakorvos, aki már kérheti TB alapon az OGTT-t, azaz a 3 pontos cukor- és inzulinterhelést

Orvoskereséshez készítettem egy térképes összefoglalót, amit IDE kattintva érsz el.

(4.) Dietetikus – az eredményeid alapján ő fog pontos instrukciókkal ellátni az étkezésedet illetően.

(5.) Edző

(6.) Lelki segítőigen, és ez normális. Csak mondom.

(2.) Képességek, amiket majd készségszinten használsz:

(7.) Szénhidrátok számolása

(8.) Menütervezés

(9.) Tudatos vásárlás

(10.) Priorizálás

(11.) Időmenedzsment

(12.) Ciklustudatosság

(13.) Lesz saját stresszkezelési stratégiád

(14.) Reggeli- és esti rutinod

(15.) Elkerülöd a fölösleges vitákat

(16.) Odafigyelsz a folyadékfogyasztásodra

(17.) Tudod milyen vitamin és táplálék kiegészítő a legjobb neked

(18.) Rendeződik a saját magadhoz és a világhoz fűződő viszonyod

(19.) Rendszeresen sportolsz olyasmit, ami igazán jó neked

(20.) Tudod mi az a testösszetétel mérés, és miért lehet elhízott olyan ember, aki ránézésre sovány

(21.) Étkezési naplót vezetsz

(22.) Cuki dobozaid vannak a kajáid szállításához

(23.) Mindig van nálad elsősegély kaja

(3.) A konyhádban, az étkezésedben

(24.) Jelentősen csökken, vagy teljesen kimarad belőle a finomított cukor

(25.) Az aszalt gyümölcsök, vagy egyáltalán a gyümölcsök minimális mennyiséget képviselnek

(26.) Rengeteg a zöldség kerül a tányérodra

(27.) Új receptekkel ismerkedsz meg

(28.) Új konyhatechnológiákkal ismerkedsz meg

(29.) Túlsúlyban lesz a teljeskiőrlésű liszt és az alternatív liszteket is megismered

(30.) Talán már növényi tejet használsz

(31.) Ha kávét iszol, azt tejszínnel vagy növényi tejjel teszed max édesítőszerrel

(32.) Megismerkedsz számos édesítőszerrel és már tudod, nem kell cukor az élesztő felfuttatásához. 

Ugye nem rémítettelek meg ezzel a gyűjteménnyel? Inkább iránymutatásul gyűjtöttem, mint elrettentésül. 

Nézd meg a webshopban:

Akkor válaszd ezt a minitanfolyamot, ha teljességgel elveszettnek érzed magad a szénhidrátszámolás világában még a cikk elolvasását követően is.

Pontosan tudom milyen érzés. Ne szomorkodj, elkészítettem számodra a megoldást.

Szénhidrátszámolás minitanfolyam
Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Az inzulinrezisztensek világában kétségtelenül borzasztó könnyű elbizonytalanodni. Egymásnak ellentmondó tanácsok, nehezen kibogozható kifejezések, elsőre túlzottan sok információ. 

Talán éppen itt van a titok, hogy ezzel a betegséggel – tudom nem az hivatalosan még mindig, nem is értem miért?! – kapcsolatban: vannak irányelvek, amelyeket érdemes és szükséges megfontolnunk. A végén azonban a saját tapasztalatunk kell legyen a mérvadó, mert ami az egyikünknek jó, az nem biztos, hogy a másikunknak is az. Nem ugyanonnan indulunk és nem is ugyanúgy reagálunk ételekre, helyzetekre, a szénhidrát csökkentésére vagy éppen növelésére. Éppen ezért igyekszem mindig nagyon nyitott lenni azok felé is, akik egy-egy módszerre esküsznek és azok felé ugyanúgy, akik még javában az útkeresésben vannak. 

Ebben a bejegyzésben igyekeztem összegyűjteni azokat a dolgokat, amiket egy inzulinrezisztens előbb-utóbb, vagy újra és újra elsajátít.

Nézd meg a webshopban:

Akkor válaszd ezt a minitanfolyamot, ha teljességgel elveszettnek érzed magad a szénhidrátszámolás világában.

Pontosan tudom milyen érzés. Ne szomorkodj, elkészítettem számodra a megoldást.

Szénhidrátszámolás minitanfolyam

Mik is ezek a dolgok, amikben jártasságot szerzel, ha inzulinrezisztensként élsz?

Vannak a tényszerű dolgok, mint orvosok és fogalmak megismerése és bizony előkerülnek a rejtett, most még megfoghatatlannak tűnő  mentális és lelki tényezők.

(1.) Szakemberek, akikkel előbb-utóbb kapcsolatba kerülsz:

(1.) Háziorvos – a terhelést sajnos ő nem tudja kiírni neked, de az alábbi szakorvosokhoz ő ad beutalót.

(2.) Nőgyógyász szakorvos, aki már kérheti TB alapon az OGTT-t, azaz a 3 pontos cukor- és inzulinterhelést

(3.) Endokrinológus szakorvos, aki már kérheti TB alapon az OGTT-t, azaz a 3 pontos cukor- és inzulinterhelést

Orvoskereséshez készítettem egy térképes összefoglalót, amit IDE kattintva érsz el.

(4.) Dietetikus – az eredményeid alapján ő fog pontos instrukciókkal ellátni az étkezésedet illetően.

(5.) Edző

(6.) Lelki segítőigen, és ez normális. Csak mondom.

(2.) Képességek, amiket majd készségszinten használsz:

(7.) Szénhidrátok számolása

(8.) Menütervezés

(9.) Tudatos vásárlás

(10.) Priorizálás

(11.) Időmenedzsment

(12.) Ciklustudatosság

(13.) Lesz saját stresszkezelési stratégiád

(14.) Reggeli- és esti rutinod

(15.) Elkerülöd a fölösleges vitákat

(16.) Odafigyelsz a folyadékfogyasztásodra

(17.) Tudod milyen vitamin és táplálék kiegészítő a legjobb neked

(18.) Rendeződik a saját magadhoz és a világhoz fűződő viszonyod

(19.) Rendszeresen sportolsz olyasmit, ami igazán jó neked

(20.) Tudod mi az a testösszetétel mérés, és miért lehet elhízott olyan ember, aki ránézésre sovány

(21.) Étkezési naplót vezetsz

(22.) Cuki dobozaid vannak a kajáid szállításához

(23.) Mindig van nálad elsősegély kaja

(3.) A konyhádban, az étkezésedben

(24.) Jelentősen csökken, vagy teljesen kimarad belőle a finomított cukor

(25.) Az aszalt gyümölcsök, vagy egyáltalán a gyümölcsök minimális mennyiséget képviselnek

(26.) Rengeteg a zöldség kerül a tányérodra

(27.) Új receptekkel ismerkedsz meg

(28.) Új konyhatechnológiákkal ismerkedsz meg

(29.) Túlsúlyban lesz a teljeskiőrlésű liszt és az alternatív liszteket is megismered

(30.) Talán már növényi tejet használsz

(31.) Ha kávét iszol, azt tejszínnel vagy növényi tejjel teszed max édesítőszerrel

(32.) Megismerkedsz számos édesítőszerrel és már tudod, nem kell cukor az élesztő felfuttatásához. 

Ugye nem rémítettelek meg ezzel a gyűjteménnyel? Inkább iránymutatásul gyűjtöttem, mint elrettentésül. 

Nézd meg a webshopban:

Akkor válaszd ezt a minitanfolyamot, ha teljességgel elveszettnek érzed magad a szénhidrátszámolás világában még a cikk elolvasását követően is.

Pontosan tudom milyen érzés. Ne szomorkodj, elkészítettem számodra a megoldást.

Szénhidrátszámolás minitanfolyam
Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.