[su_heading size=”20″ margin=”30″]Nagy örömmel töltött el, hogy leírhattam és sokaknak segíthettem csupán azzal, hogy közzé tettem az általam legalább 7 pilléresnek vélt rendszert az inzulinrezisztencia kézben tartása érdekében.[/su_heading]

Nem is számítottam arra a lelkesedésre, és kedves visszajelzések áradatára, amivel elhalmoztatok. Köszönöm! Ígérem felnövök a bizalmatokhoz és számtalan praktikus dolgot készítek Nektek! 😀

 

Jöjjön a 4+1 tipp.

1. A folyamatot tartsd szem előtt, a cél az irányt mutatja.

[su_note note_color=”#d0fdfc”] A cél, talán még túl messze van, és lelkesítés helyett, inkább elkeserít a távolság. A folyamatra fókuszálás segít megélni a pillanatnyi eredményeket és erősíti a magadba vetett hited. [/su_note]

2. Ha fusztrált vagy, ha dühöngenél, ha el vagy keseredve.

[su_note note_color=”#d0fdfc”]Mielőtt feltennéd a pontot a napodra és végképp elkönyvelnéd ‘menthetetlennek’, adj egy esélyt a sport varázslatos erejének és eddz egyet. Akár otthon a youtube segítségével, vagy szaladj le az edzőterembe. Lényeg, hogy kizökkentsd magad abból a bizonyos kellemetlen lelkiállapotból. Sport közben jusson eszedbe eleget inni, utána pedig ne felejtsd el a gyors szénhidrátot![/su_note]

3. Legyél ‘jó fej’ magaddal szemben!

[su_note note_color=”#d0fdfc”]Hányszor legyintünk mások bénázásaira, feledékenységére. Hányszor adjuk az okos tanácsot – ha fáradt vagy, pihenj! Magunkról pedig vas szigorral döntünk, mintha erre a megértő figyelemre nekünk nem lenne szükségünk. Pedig de! Légy saját magadnál az első ‘jó fejségben’![/su_note]

4. MOST bármit megtehetsz. Majd nem létezik.

[su_note note_color=”#d0fdfc”]A halogatással csak pakolod és pakolod a zsákodba a teendőket, amik aztán egyre lejjebb húzzák a vállad, míg már nem megy a szaporán járás. Ha egyetlen dolgot fogadsz meg az egész irományomból, az az legyen, hogy elkötelezed magad a MOST csinálás mellett. Fogadd meg, hogy amikor a ‘majd’ szócska ötlik a fejedbe egy dologgal kapcsolatban – itt főként az örömforrásaidra gondolok pl: Most szervezem meg a találkozót a barátaimmal!, Most szundikálok egyet!, Most küldöm el az önéletrajzom. Most írom meg ezt a bejegyzést. –  a ‘MOST’ szóval helyettesíted és cselekvés üzemmódra kapcsolsz.  Meglátod rengeteg energiát nyersz, akár 1-2 hét leforgása alatt is![/su_note]

+1. Nem fog tetszeni, amit most írok: A saját stresszünkért mi vagyunk a felelősek.

[su_note note_color=”#d0fdfc”]Persze a stressz lehet motiváló is. Mégis több szó esik a negatív hatásairól, hiszen ettől szeretnék megszabadulni első sorban. Ha stresszesnek érzed magad, vedd kezedbe a dolog rendezését – meditálj, sétálj, sportolj, találkozz a barátaiddal. Amikor pedig túl vagy a nehezén, akkor kellemes pillanataidban döntsd el mi lesz a megoldás számodra legközelebb és tesztelj, tesztelj, tesztelj.[/su_note]

Az a tervem, hogy a 7 pillért egyesével sorra veszem és nem csak az én tapasztalati oldalamról megközelítve, hanem szakértők bevonásával külön-külön készítek egy összefoglalót belőle. Ha van ötleted arra vonatkozóan, hogy kit, és milyen témával kapcsolatban kérdezzek meg, akkor töltsd fel a kérdésed ebbe az űrlapba.

Szuper, ha beírtad a kérdéseid! 🙂

 

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

[su_heading size=”20″ margin=”30″]Nagy örömmel töltött el, hogy leírhattam és sokaknak segíthettem csupán azzal, hogy közzé tettem az általam legalább 7 pilléresnek vélt rendszert az inzulinrezisztencia kézben tartása érdekében.[/su_heading]

Nem is számítottam arra a lelkesedésre, és kedves visszajelzések áradatára, amivel elhalmoztatok. Köszönöm! Ígérem felnövök a bizalmatokhoz és számtalan praktikus dolgot készítek Nektek! 😀

 

Jöjjön a 4+1 tipp.

1. A folyamatot tartsd szem előtt, a cél az irányt mutatja.

[su_note note_color=”#d0fdfc”] A cél, talán még túl messze van, és lelkesítés helyett, inkább elkeserít a távolság. A folyamatra fókuszálás segít megélni a pillanatnyi eredményeket és erősíti a magadba vetett hited. [/su_note]

2. Ha fusztrált vagy, ha dühöngenél, ha el vagy keseredve.

[su_note note_color=”#d0fdfc”]Mielőtt feltennéd a pontot a napodra és végképp elkönyvelnéd ‘menthetetlennek’, adj egy esélyt a sport varázslatos erejének és eddz egyet. Akár otthon a youtube segítségével, vagy szaladj le az edzőterembe. Lényeg, hogy kizökkentsd magad abból a bizonyos kellemetlen lelkiállapotból. Sport közben jusson eszedbe eleget inni, utána pedig ne felejtsd el a gyors szénhidrátot![/su_note]

3. Legyél ‘jó fej’ magaddal szemben!

[su_note note_color=”#d0fdfc”]Hányszor legyintünk mások bénázásaira, feledékenységére. Hányszor adjuk az okos tanácsot – ha fáradt vagy, pihenj! Magunkról pedig vas szigorral döntünk, mintha erre a megértő figyelemre nekünk nem lenne szükségünk. Pedig de! Légy saját magadnál az első ‘jó fejségben’![/su_note]

4. MOST bármit megtehetsz. Majd nem létezik.

[su_note note_color=”#d0fdfc”]A halogatással csak pakolod és pakolod a zsákodba a teendőket, amik aztán egyre lejjebb húzzák a vállad, míg már nem megy a szaporán járás. Ha egyetlen dolgot fogadsz meg az egész irományomból, az az legyen, hogy elkötelezed magad a MOST csinálás mellett. Fogadd meg, hogy amikor a ‘majd’ szócska ötlik a fejedbe egy dologgal kapcsolatban – itt főként az örömforrásaidra gondolok pl: Most szervezem meg a találkozót a barátaimmal!, Most szundikálok egyet!, Most küldöm el az önéletrajzom. Most írom meg ezt a bejegyzést. –  a ‘MOST’ szóval helyettesíted és cselekvés üzemmódra kapcsolsz.  Meglátod rengeteg energiát nyersz, akár 1-2 hét leforgása alatt is![/su_note]

+1. Nem fog tetszeni, amit most írok: A saját stresszünkért mi vagyunk a felelősek.

[su_note note_color=”#d0fdfc”]Persze a stressz lehet motiváló is. Mégis több szó esik a negatív hatásairól, hiszen ettől szeretnék megszabadulni első sorban. Ha stresszesnek érzed magad, vedd kezedbe a dolog rendezését – meditálj, sétálj, sportolj, találkozz a barátaiddal. Amikor pedig túl vagy a nehezén, akkor kellemes pillanataidban döntsd el mi lesz a megoldás számodra legközelebb és tesztelj, tesztelj, tesztelj.[/su_note]

Az a tervem, hogy a 7 pillért egyesével sorra veszem és nem csak az én tapasztalati oldalamról megközelítve, hanem szakértők bevonásával külön-külön készítek egy összefoglalót belőle. Ha van ötleted arra vonatkozóan, hogy kit, és milyen témával kapcsolatban kérdezzek meg, akkor töltsd fel a kérdésed ebbe az űrlapba.

Szuper, ha beírtad a kérdéseid! 🙂

 

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

[su_heading size=”20″ margin=”30″]Nagy örömmel töltött el, hogy leírhattam és sokaknak segíthettem csupán azzal, hogy közzé tettem az általam legalább 7 pilléresnek vélt rendszert az inzulinrezisztencia kézben tartása érdekében.[/su_heading]

Nem is számítottam arra a lelkesedésre, és kedves visszajelzések áradatára, amivel elhalmoztatok. Köszönöm! Ígérem felnövök a bizalmatokhoz és számtalan praktikus dolgot készítek Nektek! 😀

 

Jöjjön a 4+1 tipp.

1. A folyamatot tartsd szem előtt, a cél az irányt mutatja.

[su_note note_color=”#d0fdfc”] A cél, talán még túl messze van, és lelkesítés helyett, inkább elkeserít a távolság. A folyamatra fókuszálás segít megélni a pillanatnyi eredményeket és erősíti a magadba vetett hited. [/su_note]

2. Ha fusztrált vagy, ha dühöngenél, ha el vagy keseredve.

[su_note note_color=”#d0fdfc”]Mielőtt feltennéd a pontot a napodra és végképp elkönyvelnéd ‘menthetetlennek’, adj egy esélyt a sport varázslatos erejének és eddz egyet. Akár otthon a youtube segítségével, vagy szaladj le az edzőterembe. Lényeg, hogy kizökkentsd magad abból a bizonyos kellemetlen lelkiállapotból. Sport közben jusson eszedbe eleget inni, utána pedig ne felejtsd el a gyors szénhidrátot![/su_note]

3. Legyél ‘jó fej’ magaddal szemben!

[su_note note_color=”#d0fdfc”]Hányszor legyintünk mások bénázásaira, feledékenységére. Hányszor adjuk az okos tanácsot – ha fáradt vagy, pihenj! Magunkról pedig vas szigorral döntünk, mintha erre a megértő figyelemre nekünk nem lenne szükségünk. Pedig de! Légy saját magadnál az első ‘jó fejségben’![/su_note]

4. MOST bármit megtehetsz. Majd nem létezik.

[su_note note_color=”#d0fdfc”]A halogatással csak pakolod és pakolod a zsákodba a teendőket, amik aztán egyre lejjebb húzzák a vállad, míg már nem megy a szaporán járás. Ha egyetlen dolgot fogadsz meg az egész irományomból, az az legyen, hogy elkötelezed magad a MOST csinálás mellett. Fogadd meg, hogy amikor a ‘majd’ szócska ötlik a fejedbe egy dologgal kapcsolatban – itt főként az örömforrásaidra gondolok pl: Most szervezem meg a találkozót a barátaimmal!, Most szundikálok egyet!, Most küldöm el az önéletrajzom. Most írom meg ezt a bejegyzést. –  a ‘MOST’ szóval helyettesíted és cselekvés üzemmódra kapcsolsz.  Meglátod rengeteg energiát nyersz, akár 1-2 hét leforgása alatt is![/su_note]

+1. Nem fog tetszeni, amit most írok: A saját stresszünkért mi vagyunk a felelősek.

[su_note note_color=”#d0fdfc”]Persze a stressz lehet motiváló is. Mégis több szó esik a negatív hatásairól, hiszen ettől szeretnék megszabadulni első sorban. Ha stresszesnek érzed magad, vedd kezedbe a dolog rendezését – meditálj, sétálj, sportolj, találkozz a barátaiddal. Amikor pedig túl vagy a nehezén, akkor kellemes pillanataidban döntsd el mi lesz a megoldás számodra legközelebb és tesztelj, tesztelj, tesztelj.[/su_note]

Az a tervem, hogy a 7 pillért egyesével sorra veszem és nem csak az én tapasztalati oldalamról megközelítve, hanem szakértők bevonásával külön-külön készítek egy összefoglalót belőle. Ha van ötleted arra vonatkozóan, hogy kit, és milyen témával kapcsolatban kérdezzek meg, akkor töltsd fel a kérdésed ebbe az űrlapba.

Szuper, ha beírtad a kérdéseid! 🙂

 

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.