Mindig a csinálásról beszélünk.

Annyi a szabály, hogy az orrunk hegye sem látszik ki alóla.  Ha azt hisszük, ez csak kezdetben van így, akkor téves úton járunk. Bizonyos típusú emberek egyszerűen imádnak cselekedni, és a nagy listagyártásban a legritkább esetben veszik észre, hogy nem a céljuk az, ami igazán fontos számukra, hanem, hogy csinálásban legyenek. Összegyűjtöttem 6 olyan NEMTEENDŐT, ami az életmódváltásod örömfaktorát jelentősen növelheti, ha beiktatod őket.

1. Ne mondj igent

Amikor valamire igent mondanál, azzal együtt egy sor más dologra pedig automatikusan nemet, hiszen egyszerre két, vagy több helyen nem lehetsz te sem.

Például, ha igen a válaszod egy elhúzódó munkavacsorára, akkor van esély rá, hogy nemet mondasz az aznapi közös családi életre: az együtt töltött időre, a gyerekek napi beszámolójára, talán az esti futásra is.

Vagy, ha igent mondasz egy vitára otthon vagy a munkahelyeden, azzal nemet mondasz a nyugodt pillanatokra, a gördülékeny napra, mert valamennyi zaklatottság benned marad, esetleg a gondolataid és a figyelmed sokáig a vita körül forog. Elvonva az energiádat valami sokkal inspirálóbbtól, valami sokkal fontosabbtól.

Remélem nem kell tovább írnom a sort, mert azzal nemet mondanék a gördülékenységre ;-).

2. Ne add át magad a bizonytalanságnak

Az oda-vissza táncolás nem vezet sehová.

Vagyis igen: az elégedetlenséghez és az önmarcangoláshoz.

Amikor felmerül egy kérdés, bátran kérdezz utána és a számodra megnyugtató válasz ismeretében haladj tovább a kijelölt célod felé.

3. Ne várj más eredményt, ha mindent ugyanúgy csinálsz, mint korábban

Az életmódváltás változtatások sorából áll.

Nem, egyszerre nem jó felforgatni az egész életed, mert hosszú távon nem lesz tartható az új rendszer. Ez tuti, bárki bármit mond.

Ha valóban tartósan változtatni szeretnél és egészséges életet építeni a magad, akkor apró lépésekkel kezd. Már régen nem elegendő az egészséged fenntartásához óvakodni a nyilvánvalóan egészségromboló függőségektől.

4. Ne a tökéletességre törekedj.

A tökéletességre törekvés, a maximalizmus sok terv/ötlet és szándék halálát okozza. A tökéletességre törekvés egy frusztráló illúzió. Sokkal jobb cél, ha arra törekszel, hogy az adott pillanatban a tőled telhető legjobban állj helyt. Nyilván ehhez már kell egy kis önismeret, de hidd el megéri.

A legfontosabb, hogy kezdd el, csináld és, ha valamin változtatnod kell, akkor változtass és menj tovább a kijelölt utadon.

5. Ne halogass

Most teheted meg, amit szeretnél.

A múlton változtatni nem tudsz, a jövőd pedig nagy mértékben függ a jelenlegi döntéseidtől. Ha valóban szeretnél valamit, azt MOST kezdd el. Elindulni a legnehezebb, a többi jön magától.

Segíts magadnak, ahol tudsz: például a reggeli futást tervezve előző este készítsd össze a futócipőd, a ruhád, a vizet, a pulzusmérőt, hogy azonnal indulhass, amint felébredtél. A nehéz indulásoknál alkalmazhatod az 5-1 módszert is. Vagy tudtad, hogy vannak olyan növényi esszenciák – pl. a borsmenta is ilyen, amik segítenek a jelenbe helyezkedni, és a kezdő lépést is megtenni?

6. Ne felejtsd el megünnepelni a sikereidet

Az első és legfontosabb, hogy saját magad felé el tudd ismerni az eredményeidet. Ne gondolj feltétlenül nagy dologra, egy közös reggeli egy régi ismerőssel, egy cukormentes fagylalt, egy séta, egy szabad láblógatós este… bármivel ünnepelhetsz, ami a szívednek kedves, csak tudd, hogy ez most elismerés magadnak magadtól.

Csupán attól, hogy ezt az egy dolgot bevezeted a 6-ból már csodákra leszel képes. Hirtelen sokkal elégedettebbé válik az életed. Hirtelen sokkal kevésbé függsz majd mások elismerésétől, hiszen megadtad saját magadnak azt, ami megillet. Tudom ezt sokunknak tanulni kell, de hidd el megéri.

Ha van kedved oszd meg a tapasztalataidat Velem, vagy kérdezz Tőlem a hello@hacsaveczbetti.hu címen.

Remélem hasznosnak találtad a bejegyzésem! Oszd meg azokkal, akiknek segíthet!

Ölelés,

Betti

Hacsavecz Beatrix, Betti

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Mindig a csinálásról beszélünk.

Annyi a szabály, hogy az orrunk hegye sem látszik ki alóla.  Ha azt hisszük, ez csak kezdetben van így, akkor téves úton járunk. Bizonyos típusú emberek egyszerűen imádnak cselekedni, és a nagy listagyártásban a legritkább esetben veszik észre, hogy nem a céljuk az, ami igazán fontos számukra, hanem, hogy csinálásban legyenek. Összegyűjtöttem 6 olyan NEMTEENDŐT, ami az életmódváltásod örömfaktorát jelentősen növelheti, ha beiktatod őket.

1. Ne mondj igent

Amikor valamire igent mondanál, azzal együtt egy sor más dologra pedig automatikusan nemet, hiszen egyszerre két, vagy több helyen nem lehetsz te sem.

Például, ha igen a válaszod egy elhúzódó munkavacsorára, akkor van esély rá, hogy nemet mondasz az aznapi közös családi életre: az együtt töltött időre, a gyerekek napi beszámolójára, talán az esti futásra is.

Vagy, ha igent mondasz egy vitára otthon vagy a munkahelyeden, azzal nemet mondasz a nyugodt pillanatokra, a gördülékeny napra, mert valamennyi zaklatottság benned marad, esetleg a gondolataid és a figyelmed sokáig a vita körül forog. Elvonva az energiádat valami sokkal inspirálóbbtól, valami sokkal fontosabbtól.

Remélem nem kell tovább írnom a sort, mert azzal nemet mondanék a gördülékenységre ;-).

2. Ne add át magad a bizonytalanságnak

Az oda-vissza táncolás nem vezet sehová.

Vagyis igen: az elégedetlenséghez és az önmarcangoláshoz.

Amikor felmerül egy kérdés, bátran kérdezz utána és a számodra megnyugtató válasz ismeretében haladj tovább a kijelölt célod felé.

3. Ne várj más eredményt, ha mindent ugyanúgy csinálsz, mint korábban

Az életmódváltás változtatások sorából áll.

Nem, egyszerre nem jó felforgatni az egész életed, mert hosszú távon nem lesz tartható az új rendszer. Ez tuti, bárki bármit mond.

Ha valóban tartósan változtatni szeretnél és egészséges életet építeni a magad, akkor apró lépésekkel kezd. Már régen nem elegendő az egészséged fenntartásához óvakodni a nyilvánvalóan egészségromboló függőségektől.

4. Ne a tökéletességre törekedj.

A tökéletességre törekvés, a maximalizmus sok terv/ötlet és szándék halálát okozza. A tökéletességre törekvés egy frusztráló illúzió. Sokkal jobb cél, ha arra törekszel, hogy az adott pillanatban a tőled telhető legjobban állj helyt. Nyilván ehhez már kell egy kis önismeret, de hidd el megéri.

A legfontosabb, hogy kezdd el, csináld és, ha valamin változtatnod kell, akkor változtass és menj tovább a kijelölt utadon.

5. Ne halogass

Most teheted meg, amit szeretnél.

A múlton változtatni nem tudsz, a jövőd pedig nagy mértékben függ a jelenlegi döntéseidtől. Ha valóban szeretnél valamit, azt MOST kezdd el. Elindulni a legnehezebb, a többi jön magától.

Segíts magadnak, ahol tudsz: például a reggeli futást tervezve előző este készítsd össze a futócipőd, a ruhád, a vizet, a pulzusmérőt, hogy azonnal indulhass, amint felébredtél. A nehéz indulásoknál alkalmazhatod az 5-1 módszert is. Vagy tudtad, hogy vannak olyan növényi esszenciák – pl. a borsmenta is ilyen, amik segítenek a jelenbe helyezkedni, és a kezdő lépést is megtenni?

6. Ne felejtsd el megünnepelni a sikereidet

Az első és legfontosabb, hogy saját magad felé el tudd ismerni az eredményeidet. Ne gondolj feltétlenül nagy dologra, egy közös reggeli egy régi ismerőssel, egy cukormentes fagylalt, egy séta, egy szabad láblógatós este… bármivel ünnepelhetsz, ami a szívednek kedves, csak tudd, hogy ez most elismerés magadnak magadtól.

Csupán attól, hogy ezt az egy dolgot bevezeted a 6-ból már csodákra leszel képes. Hirtelen sokkal elégedettebbé válik az életed. Hirtelen sokkal kevésbé függsz majd mások elismerésétől, hiszen megadtad saját magadnak azt, ami megillet. Tudom ezt sokunknak tanulni kell, de hidd el megéri.

Ha van kedved oszd meg a tapasztalataidat Velem, vagy kérdezz Tőlem a hello@hacsaveczbetti.hu címen.

Remélem hasznosnak találtad a bejegyzésem! Oszd meg azokkal, akiknek segíthet!

Ölelés,

Betti

Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Mindig a csinálásról beszélünk.

Annyi a szabály, hogy az orrunk hegye sem látszik ki alóla.  Ha azt hisszük, ez csak kezdetben van így, akkor téves úton járunk. Bizonyos típusú emberek egyszerűen imádnak cselekedni, és a nagy listagyártásban a legritkább esetben veszik észre, hogy nem a céljuk az, ami igazán fontos számukra, hanem, hogy csinálásban legyenek. Összegyűjtöttem 6 olyan NEMTEENDŐT, ami az életmódváltásod örömfaktorát jelentősen növelheti, ha beiktatod őket.

1. Ne mondj igent

Amikor valamire igent mondanál, azzal együtt egy sor más dologra pedig automatikusan nemet, hiszen egyszerre két, vagy több helyen nem lehetsz te sem.

Például, ha igen a válaszod egy elhúzódó munkavacsorára, akkor van esély rá, hogy nemet mondasz az aznapi közös családi életre: az együtt töltött időre, a gyerekek napi beszámolójára, talán az esti futásra is.

Vagy, ha igent mondasz egy vitára otthon vagy a munkahelyeden, azzal nemet mondasz a nyugodt pillanatokra, a gördülékeny napra, mert valamennyi zaklatottság benned marad, esetleg a gondolataid és a figyelmed sokáig a vita körül forog. Elvonva az energiádat valami sokkal inspirálóbbtól, valami sokkal fontosabbtól.

Remélem nem kell tovább írnom a sort, mert azzal nemet mondanék a gördülékenységre ;-).

2. Ne add át magad a bizonytalanságnak

Az oda-vissza táncolás nem vezet sehová.

Vagyis igen: az elégedetlenséghez és az önmarcangoláshoz.

Amikor felmerül egy kérdés, bátran kérdezz utána és a számodra megnyugtató válasz ismeretében haladj tovább a kijelölt célod felé.

3. Ne várj más eredményt, ha mindent ugyanúgy csinálsz, mint korábban

Az életmódváltás változtatások sorából áll.

Nem, egyszerre nem jó felforgatni az egész életed, mert hosszú távon nem lesz tartható az új rendszer. Ez tuti, bárki bármit mond.

Ha valóban tartósan változtatni szeretnél és egészséges életet építeni a magad, akkor apró lépésekkel kezd. Már régen nem elegendő az egészséged fenntartásához óvakodni a nyilvánvalóan egészségromboló függőségektől.

4. Ne a tökéletességre törekedj.

A tökéletességre törekvés, a maximalizmus sok terv/ötlet és szándék halálát okozza. A tökéletességre törekvés egy frusztráló illúzió. Sokkal jobb cél, ha arra törekszel, hogy az adott pillanatban a tőled telhető legjobban állj helyt. Nyilván ehhez már kell egy kis önismeret, de hidd el megéri.

A legfontosabb, hogy kezdd el, csináld és, ha valamin változtatnod kell, akkor változtass és menj tovább a kijelölt utadon.

5. Ne halogass

Most teheted meg, amit szeretnél.

A múlton változtatni nem tudsz, a jövőd pedig nagy mértékben függ a jelenlegi döntéseidtől. Ha valóban szeretnél valamit, azt MOST kezdd el. Elindulni a legnehezebb, a többi jön magától.

Segíts magadnak, ahol tudsz: például a reggeli futást tervezve előző este készítsd össze a futócipőd, a ruhád, a vizet, a pulzusmérőt, hogy azonnal indulhass, amint felébredtél. A nehéz indulásoknál alkalmazhatod az 5-1 módszert is. Vagy tudtad, hogy vannak olyan növényi esszenciák – pl. a borsmenta is ilyen, amik segítenek a jelenbe helyezkedni, és a kezdő lépést is megtenni?

6. Ne felejtsd el megünnepelni a sikereidet

Az első és legfontosabb, hogy saját magad felé el tudd ismerni az eredményeidet. Ne gondolj feltétlenül nagy dologra, egy közös reggeli egy régi ismerőssel, egy cukormentes fagylalt, egy séta, egy szabad láblógatós este… bármivel ünnepelhetsz, ami a szívednek kedves, csak tudd, hogy ez most elismerés magadnak magadtól.

Csupán attól, hogy ezt az egy dolgot bevezeted a 6-ból már csodákra leszel képes. Hirtelen sokkal elégedettebbé válik az életed. Hirtelen sokkal kevésbé függsz majd mások elismerésétől, hiszen megadtad saját magadnak azt, ami megillet. Tudom ezt sokunknak tanulni kell, de hidd el megéri.

Ha van kedved oszd meg a tapasztalataidat Velem, vagy kérdezz Tőlem a hello@hacsaveczbetti.hu címen.

Remélem hasznosnak találtad a bejegyzésem! Oszd meg azokkal, akiknek segíthet!

Ölelés,

Betti

Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.