Lényegében 2015 óta – néhány kreatívabb időszaktól eltekintve – a reggeliként elfogyasztott 30gr lassú szénhidrátom a natúr zabpehely vízzel, édesítővel, fahéjjal, esetleg túróval.

Mostanra meglehetősen ráuntam a dologra. Ez abban is megnyilvánul, hogy a mit eszek ma reggelire? gondolatára fordul egyet a gyomrom, és hirtelen a torkomban a telítettség érzése egészen magasra szökik. Majd a szokásos reggelit előkészítve kb 40 percig nyamnyogok a maréknyi zabpehellyel. 🙁

Ezeket a jeleket csak egy ideig lehet figyelmen kívül hagyni. Nálam most született meg az újradöntés, hogy újra nagyobb figyelmet szentelek a reggelijeim változatosságának, azaz előre összegyűjtök egy csokrra valót, olyan reggelikből, amiket egyébként szívesen eszek és IR életmód barát is.

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]A válogatásnál a legfontosabb szempontok,
  • hogy az inzlinrezisztencia kézbentartásának megfeleljen az adott étel (lassú ch legyen).
  • hogy gyorsan elkészüljön (max 15-20perc).
  • hogy kevés összetevőből álljon.
  • hogy lehetőleg zöldséget is tudjak enni hozzá.
  • hogy ne kelljen sokat mosogatni utána.
[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Erre a hétre a következő 7 reggelit gondoltam ki
  1. Tojáspástétomos, tk kenyér, paradicsommal
  2. Avokádókrémes, tk kenyér, sajttal
  3. Rántotta, tk kiflivel
  4. Kőrözött, tk kenyér, paradicsommal, uborkával
  5. Főtt virsli, tk zsömle, mustár, majonéz
  6. Padlizsánkrém, tk kenyér, paradicsommal
  7. Francia pirítós tk kenyérből, sajttal, hagymával, paradicsommal, sonkával

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Bevásárló lista:

* teljes kiőrlésű kenyér/kifli/zsömle * tojás * virsli * avokádó * sajt * paradicsom * uborka * hagyma * sonka * padlizsán * fokhagyma * majonéz * mustár *

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Remélem a bejegyzésem Neked is adott némi inspirációt, és már sokkal egyszerűbbnek látod a diéta betartását!

Ha van kedved írd meg a kedvenc IR barát reggelidet nekem.

Szeretettel,

Betti

 

HACSAVECZ BEATRIX

Az oldal tulajdonosa

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Majd a felismerést, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről. Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész eddig magamon kívül hittem a helyét.

Ha már elsajátítottad az alapokat, azonnal virít majd, ha valami nem stimmel és azt is fogod tudni, hogy pontosan mi az.

Ma már az időbeosztás, a célirányos tevékenységek, a fontossági sorrend meghatározása és betartása(!) szinte a véremmé vált.

Ha fontosnak tartod, hogy a saját elképzeléseid szerint, felelősséggel élj, úgy, ahogy Neked a legjobb, akkor itt a helyed!

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Lényegében 2015 óta – néhány kreatívabb időszaktól eltekintve – a reggeliként elfogyasztott 30gr lassú szénhidrátom a natúr zabpehely vízzel, édesítővel, fahéjjal, esetleg túróval.

Mostanra meglehetősen ráuntam a dologra. Ez abban is megnyilvánul, hogy a mit eszek ma reggelire? gondolatára fordul egyet a gyomrom, és hirtelen a torkomban a telítettség érzése egészen magasra szökik. Majd a szokásos reggelit előkészítve kb 40 percig nyamnyogok a maréknyi zabpehellyel. 🙁

Ezeket a jeleket csak egy ideig lehet figyelmen kívül hagyni. Nálam most született meg az újradöntés, hogy újra nagyobb figyelmet szentelek a reggelijeim változatosságának, azaz előre összegyűjtök egy csokrra valót, olyan reggelikből, amiket egyébként szívesen eszek és IR életmód barát is.

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]A válogatásnál a legfontosabb szempontok,
  • hogy az inzlinrezisztencia kézbentartásának megfeleljen az adott étel (lassú ch legyen).
  • hogy gyorsan elkészüljön (max 15-20perc).
  • hogy kevés összetevőből álljon.
  • hogy lehetőleg zöldséget is tudjak enni hozzá.
  • hogy ne kelljen sokat mosogatni utána.
[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Erre a hétre a következő 7 reggelit gondoltam ki
  1. Tojáspástétomos, tk kenyér, paradicsommal
  2. Avokádókrémes, tk kenyér, sajttal
  3. Rántotta, tk kiflivel
  4. Kőrözött, tk kenyér, paradicsommal, uborkával
  5. Főtt virsli, tk zsömle, mustár, majonéz
  6. Padlizsánkrém, tk kenyér, paradicsommal
  7. Francia pirítós tk kenyérből, sajttal, hagymával, paradicsommal, sonkával

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Bevásárló lista:

* teljes kiőrlésű kenyér/kifli/zsömle * tojás * virsli * avokádó * sajt * paradicsom * uborka * hagyma * sonka * padlizsán * fokhagyma * majonéz * mustár *

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Remélem a bejegyzésem Neked is adott némi inspirációt, és már sokkal egyszerűbbnek látod a diéta betartását!

Ha van kedved írd meg a kedvenc IR barát reggelidet nekem.

Szeretettel,

Betti

 

HACSAVECZ BEATRIX

Az oldal tulajdonosa

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Majd a felismerést, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről. Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész eddig magamon kívül hittem a helyét.

Ha már elsajátítottad az alapokat, azonnal virít majd, ha valami nem stimmel és azt is fogod tudni, hogy pontosan mi az.

Ma már az időbeosztás, a célirányos tevékenységek, a fontossági sorrend meghatározása és betartása(!) szinte a véremmé vált.

Ha fontosnak tartod, hogy a saját elképzeléseid szerint, felelősséggel élj, úgy, ahogy Neked a legjobb, akkor itt a helyed!

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Lényegében 2015 óta – néhány kreatívabb időszaktól eltekintve – a reggeliként elfogyasztott 30gr lassú szénhidrátom a natúr zabpehely vízzel, édesítővel, fahéjjal, esetleg túróval.

Mostanra meglehetősen ráuntam a dologra. Ez abban is megnyilvánul, hogy a mit eszek ma reggelire? gondolatára fordul egyet a gyomrom, és hirtelen a torkomban a telítettség érzése egészen magasra szökik. Majd a szokásos reggelit előkészítve kb 40 percig nyamnyogok a maréknyi zabpehellyel. 🙁

Ezeket a jeleket csak egy ideig lehet figyelmen kívül hagyni. Nálam most született meg az újradöntés, hogy újra nagyobb figyelmet szentelek a reggelijeim változatosságának, azaz előre összegyűjtök egy csokrra valót, olyan reggelikből, amiket egyébként szívesen eszek és IR életmód barát is.

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]A válogatásnál a legfontosabb szempontok,
  • hogy az inzlinrezisztencia kézbentartásának megfeleljen az adott étel (lassú ch legyen).
  • hogy gyorsan elkészüljön (max 15-20perc).
  • hogy kevés összetevőből álljon.
  • hogy lehetőleg zöldséget is tudjak enni hozzá.
  • hogy ne kelljen sokat mosogatni utána.
[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Erre a hétre a következő 7 reggelit gondoltam ki
  1. Tojáspástétomos, tk kenyér, paradicsommal
  2. Avokádókrémes, tk kenyér, sajttal
  3. Rántotta, tk kiflivel
  4. Kőrözött, tk kenyér, paradicsommal, uborkával
  5. Főtt virsli, tk zsömle, mustár, majonéz
  6. Padlizsánkrém, tk kenyér, paradicsommal
  7. Francia pirítós tk kenyérből, sajttal, hagymával, paradicsommal, sonkával

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Bevásárló lista:

* teljes kiőrlésű kenyér/kifli/zsömle * tojás * virsli * avokádó * sajt * paradicsom * uborka * hagyma * sonka * padlizsán * fokhagyma * majonéz * mustár *

[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]Remélem a bejegyzésem Neked is adott némi inspirációt, és már sokkal egyszerűbbnek látod a diéta betartását!

Ha van kedved írd meg a kedvenc IR barát reggelidet nekem.

Szeretettel,

Betti

 

HACSAVECZ BEATRIX

Az oldal tulajdonosa

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Majd a felismerést, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről. Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész eddig magamon kívül hittem a helyét.

Ha már elsajátítottad az alapokat, azonnal virít majd, ha valami nem stimmel és azt is fogod tudni, hogy pontosan mi az.

Ma már az időbeosztás, a célirányos tevékenységek, a fontossági sorrend meghatározása és betartása(!) szinte a véremmé vált.

Ha fontosnak tartod, hogy a saját elképzeléseid szerint, felelősséggel élj, úgy, ahogy Neked a legjobb, akkor itt a helyed!

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.