[su_heading size=”20″ margin=”30″]Ebben a bejegyzésben azoknak a kezdő inzulinrezisztenseknek és életmódváltóknak szeretnék segíteni, akik szívesen használják a mobiljuk adta lehetőségeket az életmódváltásban is.  [su_spacer]Olyan appokat gyűjtöttem össze, amik segítséget nyújthatnak sportolásnál, relaxációnál, a női ügyek nyomonkövetésénél, és persze a szénhidrátok számolásánál is. 🙂 [/su_heading]

melyiket használod az életmódváltásban

[su_spacer]Runtastic

Nagyon népszerű. Mármit, ha valaki futással tudja le a kötelező edzéseit, vagy netán elkötelezett rajongója ennek a mozgásformának. Az én szervezetem nem bírja a futást, így csak akkor futok, ha menekülök, de inkább akkor sem. 🙂 Visszatérve: Remekül nyomon tudjuk követni az futás vagy gyaloglásunk útvonalát, nagyon pontosan mér, statisztikát készít, kalóriát számol. Tudja, amit egy ilyen appnak tudnia kell.

runtastic

[su_spacer]Polar Flow

Polar órákkal és mellkaspánttal minden edzéstípushoz kiválóan működik. Bosszantóan pontos értékeléseket ad nem csak az aktivitásokról, hanem arról is, hogy mennyit aludtál, mennyit ültél, vagy sétáltál.

polar flow

Az én órám, amit a facebookos képeken sokat látsz egy A300-as polar.

Kezdetben legnagyobb dilemmám az volt, hogy egyáltalán megvegyem-e?! Szegénykém elég bumszli. Egyáltalán nem nőies a kialakítása, de a választható napsárga szíj, és a napjaimat segítő funkciói (ébreszt, inaktivitásnál egy idő múlva rám rezeg, hogy ideje mozdulnom, mutatja az időt – igen kedves tőle 🙂 – és bármikor láthatom az aznapi lépésszámom, kalóriafelhasználásom stb.) feledtetik velem a méretéből adódó kellemetlenségeket. Mint például amikor a reggeli rohanásban a szűk újjú kabátom bélésén úgy kell keresztülszuszakolni a mindenhez tapadó szilikon szíjjat. :-/

A telefonomon lévő Polar Flow-val szinkronizálva pedig remek garfikonok alapján, egy pillanat alatt látom az aznapi eredményeimet. 🙂

[su_spacer]Headspace

Ez az AZ alkalmazás, ami megváltoztatta a meditációhoz való viszonyomat, és elindított a mindfulness gyakorlásának útján.

headspace az inzulinrezisztenciában

Remekül felépített programocska. Nem csak konkrét problémákra ad jó eszközt az ember kezébe, hanem egy alap relaxációs képesség elsajátításában is segít.

Beállíthatod magadnak, hogy rendszeresen mikor, és mennyit szeretnél gyakorolni (10, 15, 20 perc) és diszkréten szól, amikor itt az idő magaddal törődni néhány percet. 🙂

A mindfulnessről már írtam egy bejegyzést, amit ide kattintva olvashatsz el.

[su_spacer]Naptáram

Igazi női alkalmazás. Olyan, mintha egy titkos naplód lenne.

Fő profilja a ciklus- és peteérés figyelés, de rögzítheted benne az aktuális tüneteidet is. Szól, ha a szokásosnál hosszabb a ciklusod, és a terhességed heteit is automatikusan számon tartja úgy, ahogy azt az orvosok kérik: az utolsó menstruáció első napjától számítva.

periódus naptár az inzulinrezisztenciában

Ezeken kívül rögzítheted benne a testsúlyod, a testhőmérsékleted, az együttléteiteket, és további megjegyzéseket is tehetsz.

[su_spacer]Simple Reminder

A mi időzített életünkhöz rendkívül jó szolgálatot tesz ez a kis adroidos app. Igaz, kicsit múlt századi a grafikája, de a célnak maximálisan megfelel. Mivel az étkezési időimre az Ipad figyelmeztet, ide rendszerint az egyéb elintéznivalóim kerülnek.

figyelmeztetések az inzulinrezisztenciában

[su_spacer]énEgészségem

Szuper alkalmazás! Nekünk találták ki. De tényleg 🙂 Amire szükségünk lehet az életmódváltásban, azt mind tudja. Szakemberek fejlesztették ki, és a felügyeletet is ők biztosítják az egyébként ingyenes apphoz. És, hogy pontosan miben segít?

énEgészségem az inzulinrezisztenciában

Rögzítheted benne a mozgás, és étkezési adataidat. Készíthetsz benne mozgástervet. Számol kalóriát, szénhidrátot, zsírt, fehérjét, nyilván tartja a vízfogyasztásod.

Ahogy megjelent azonnal letöltöttem 2016 év végén, de számomra ez már olyan mértékű külső kontroll és függő viszony a telefonommal, amit túlzásnak érzek. Így a kezdeti lelkesedésből az lett, hogy most egyáltalán nem használom. Ettől függetlenül továbbra is szuper hasznos appnak tartom.

Ez a bejegyzés az appokról szólt, mégsem szeretnék megfeletkezni a jó öreg gyűrűs naptár megemlítéséről. Az applikációk mellett egy pár hónapja ismét előszedtem a csinos kis piros bőr kötésű filofaxom, ami azóta a legjobb társam a mindennapokban, szinte már kiszorítja a szintén imádott Ipad-em jegyzetelési és időtervezési funkcióit… De erről inkább egy másik bejegyzésben írok egyszer.

Te milyen applikációkkal könnyíted meg az életed folyását? A felsoroltak közül használod valamelyiket? Melyiket?

Remélem hasznos volt számodra ez a bejegyzés! Ha úgy gondolod, másnak is hasznára válhat oszd meg vele! 

Szeretettel, 

Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

[su_heading size=”20″ margin=”30″]Ebben a bejegyzésben azoknak a kezdő inzulinrezisztenseknek és életmódváltóknak szeretnék segíteni, akik szívesen használják a mobiljuk adta lehetőségeket az életmódváltásban is.  [su_spacer]Olyan appokat gyűjtöttem össze, amik segítséget nyújthatnak sportolásnál, relaxációnál, a női ügyek nyomonkövetésénél, és persze a szénhidrátok számolásánál is. 🙂 [/su_heading]

melyiket használod az életmódváltásban

[su_spacer]Runtastic

Nagyon népszerű. Mármit, ha valaki futással tudja le a kötelező edzéseit, vagy netán elkötelezett rajongója ennek a mozgásformának. Az én szervezetem nem bírja a futást, így csak akkor futok, ha menekülök, de inkább akkor sem. 🙂 Visszatérve: Remekül nyomon tudjuk követni az futás vagy gyaloglásunk útvonalát, nagyon pontosan mér, statisztikát készít, kalóriát számol. Tudja, amit egy ilyen appnak tudnia kell.

runtastic

[su_spacer]Polar Flow

Polar órákkal és mellkaspánttal minden edzéstípushoz kiválóan működik. Bosszantóan pontos értékeléseket ad nem csak az aktivitásokról, hanem arról is, hogy mennyit aludtál, mennyit ültél, vagy sétáltál.

polar flow

Az én órám, amit a facebookos képeken sokat látsz egy A300-as polar.

Kezdetben legnagyobb dilemmám az volt, hogy egyáltalán megvegyem-e?! Szegénykém elég bumszli. Egyáltalán nem nőies a kialakítása, de a választható napsárga szíj, és a napjaimat segítő funkciói (ébreszt, inaktivitásnál egy idő múlva rám rezeg, hogy ideje mozdulnom, mutatja az időt – igen kedves tőle 🙂 – és bármikor láthatom az aznapi lépésszámom, kalóriafelhasználásom stb.) feledtetik velem a méretéből adódó kellemetlenségeket. Mint például amikor a reggeli rohanásban a szűk újjú kabátom bélésén úgy kell keresztülszuszakolni a mindenhez tapadó szilikon szíjjat. :-/

A telefonomon lévő Polar Flow-val szinkronizálva pedig remek garfikonok alapján, egy pillanat alatt látom az aznapi eredményeimet. 🙂

[su_spacer]Headspace

Ez az AZ alkalmazás, ami megváltoztatta a meditációhoz való viszonyomat, és elindított a mindfulness gyakorlásának útján.

headspace az inzulinrezisztenciában

Remekül felépített programocska. Nem csak konkrét problémákra ad jó eszközt az ember kezébe, hanem egy alap relaxációs képesség elsajátításában is segít.

Beállíthatod magadnak, hogy rendszeresen mikor, és mennyit szeretnél gyakorolni (10, 15, 20 perc) és diszkréten szól, amikor itt az idő magaddal törődni néhány percet. 🙂

A mindfulnessről már írtam egy bejegyzést, amit ide kattintva olvashatsz el.

[su_spacer]Naptáram

Igazi női alkalmazás. Olyan, mintha egy titkos naplód lenne.

Fő profilja a ciklus- és peteérés figyelés, de rögzítheted benne az aktuális tüneteidet is. Szól, ha a szokásosnál hosszabb a ciklusod, és a terhességed heteit is automatikusan számon tartja úgy, ahogy azt az orvosok kérik: az utolsó menstruáció első napjától számítva.

periódus naptár az inzulinrezisztenciában

Ezeken kívül rögzítheted benne a testsúlyod, a testhőmérsékleted, az együttléteiteket, és további megjegyzéseket is tehetsz.

[su_spacer]Simple Reminder

A mi időzített életünkhöz rendkívül jó szolgálatot tesz ez a kis adroidos app. Igaz, kicsit múlt századi a grafikája, de a célnak maximálisan megfelel. Mivel az étkezési időimre az Ipad figyelmeztet, ide rendszerint az egyéb elintéznivalóim kerülnek.

figyelmeztetések az inzulinrezisztenciában

[su_spacer]énEgészségem

Szuper alkalmazás! Nekünk találták ki. De tényleg 🙂 Amire szükségünk lehet az életmódváltásban, azt mind tudja. Szakemberek fejlesztették ki, és a felügyeletet is ők biztosítják az egyébként ingyenes apphoz. És, hogy pontosan miben segít?

énEgészségem az inzulinrezisztenciában

Rögzítheted benne a mozgás, és étkezési adataidat. Készíthetsz benne mozgástervet. Számol kalóriát, szénhidrátot, zsírt, fehérjét, nyilván tartja a vízfogyasztásod.

Ahogy megjelent azonnal letöltöttem 2016 év végén, de számomra ez már olyan mértékű külső kontroll és függő viszony a telefonommal, amit túlzásnak érzek. Így a kezdeti lelkesedésből az lett, hogy most egyáltalán nem használom. Ettől függetlenül továbbra is szuper hasznos appnak tartom.

Ez a bejegyzés az appokról szólt, mégsem szeretnék megfeletkezni a jó öreg gyűrűs naptár megemlítéséről. Az applikációk mellett egy pár hónapja ismét előszedtem a csinos kis piros bőr kötésű filofaxom, ami azóta a legjobb társam a mindennapokban, szinte már kiszorítja a szintén imádott Ipad-em jegyzetelési és időtervezési funkcióit… De erről inkább egy másik bejegyzésben írok egyszer.

Te milyen applikációkkal könnyíted meg az életed folyását? A felsoroltak közül használod valamelyiket? Melyiket?

Remélem hasznos volt számodra ez a bejegyzés! Ha úgy gondolod, másnak is hasznára válhat oszd meg vele! 

Szeretettel, 

Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

[su_heading size=”20″ margin=”30″]Ebben a bejegyzésben azoknak a kezdő inzulinrezisztenseknek és életmódváltóknak szeretnék segíteni, akik szívesen használják a mobiljuk adta lehetőségeket az életmódváltásban is.  [su_spacer]Olyan appokat gyűjtöttem össze, amik segítséget nyújthatnak sportolásnál, relaxációnál, a női ügyek nyomonkövetésénél, és persze a szénhidrátok számolásánál is. 🙂 [/su_heading]

melyiket használod az életmódváltásban

[su_spacer]Runtastic

Nagyon népszerű. Mármit, ha valaki futással tudja le a kötelező edzéseit, vagy netán elkötelezett rajongója ennek a mozgásformának. Az én szervezetem nem bírja a futást, így csak akkor futok, ha menekülök, de inkább akkor sem. 🙂 Visszatérve: Remekül nyomon tudjuk követni az futás vagy gyaloglásunk útvonalát, nagyon pontosan mér, statisztikát készít, kalóriát számol. Tudja, amit egy ilyen appnak tudnia kell.

runtastic

[su_spacer]Polar Flow

Polar órákkal és mellkaspánttal minden edzéstípushoz kiválóan működik. Bosszantóan pontos értékeléseket ad nem csak az aktivitásokról, hanem arról is, hogy mennyit aludtál, mennyit ültél, vagy sétáltál.

polar flow

Az én órám, amit a facebookos képeken sokat látsz egy A300-as polar.

Kezdetben legnagyobb dilemmám az volt, hogy egyáltalán megvegyem-e?! Szegénykém elég bumszli. Egyáltalán nem nőies a kialakítása, de a választható napsárga szíj, és a napjaimat segítő funkciói (ébreszt, inaktivitásnál egy idő múlva rám rezeg, hogy ideje mozdulnom, mutatja az időt – igen kedves tőle 🙂 – és bármikor láthatom az aznapi lépésszámom, kalóriafelhasználásom stb.) feledtetik velem a méretéből adódó kellemetlenségeket. Mint például amikor a reggeli rohanásban a szűk újjú kabátom bélésén úgy kell keresztülszuszakolni a mindenhez tapadó szilikon szíjjat. :-/

A telefonomon lévő Polar Flow-val szinkronizálva pedig remek garfikonok alapján, egy pillanat alatt látom az aznapi eredményeimet. 🙂

[su_spacer]Headspace

Ez az AZ alkalmazás, ami megváltoztatta a meditációhoz való viszonyomat, és elindított a mindfulness gyakorlásának útján.

headspace az inzulinrezisztenciában

Remekül felépített programocska. Nem csak konkrét problémákra ad jó eszközt az ember kezébe, hanem egy alap relaxációs képesség elsajátításában is segít.

Beállíthatod magadnak, hogy rendszeresen mikor, és mennyit szeretnél gyakorolni (10, 15, 20 perc) és diszkréten szól, amikor itt az idő magaddal törődni néhány percet. 🙂

A mindfulnessről már írtam egy bejegyzést, amit ide kattintva olvashatsz el.

[su_spacer]Naptáram

Igazi női alkalmazás. Olyan, mintha egy titkos naplód lenne.

Fő profilja a ciklus- és peteérés figyelés, de rögzítheted benne az aktuális tüneteidet is. Szól, ha a szokásosnál hosszabb a ciklusod, és a terhességed heteit is automatikusan számon tartja úgy, ahogy azt az orvosok kérik: az utolsó menstruáció első napjától számítva.

periódus naptár az inzulinrezisztenciában

Ezeken kívül rögzítheted benne a testsúlyod, a testhőmérsékleted, az együttléteiteket, és további megjegyzéseket is tehetsz.

[su_spacer]Simple Reminder

A mi időzített életünkhöz rendkívül jó szolgálatot tesz ez a kis adroidos app. Igaz, kicsit múlt századi a grafikája, de a célnak maximálisan megfelel. Mivel az étkezési időimre az Ipad figyelmeztet, ide rendszerint az egyéb elintéznivalóim kerülnek.

figyelmeztetések az inzulinrezisztenciában

[su_spacer]énEgészségem

Szuper alkalmazás! Nekünk találták ki. De tényleg 🙂 Amire szükségünk lehet az életmódváltásban, azt mind tudja. Szakemberek fejlesztették ki, és a felügyeletet is ők biztosítják az egyébként ingyenes apphoz. És, hogy pontosan miben segít?

énEgészségem az inzulinrezisztenciában

Rögzítheted benne a mozgás, és étkezési adataidat. Készíthetsz benne mozgástervet. Számol kalóriát, szénhidrátot, zsírt, fehérjét, nyilván tartja a vízfogyasztásod.

Ahogy megjelent azonnal letöltöttem 2016 év végén, de számomra ez már olyan mértékű külső kontroll és függő viszony a telefonommal, amit túlzásnak érzek. Így a kezdeti lelkesedésből az lett, hogy most egyáltalán nem használom. Ettől függetlenül továbbra is szuper hasznos appnak tartom.

Ez a bejegyzés az appokról szólt, mégsem szeretnék megfeletkezni a jó öreg gyűrűs naptár megemlítéséről. Az applikációk mellett egy pár hónapja ismét előszedtem a csinos kis piros bőr kötésű filofaxom, ami azóta a legjobb társam a mindennapokban, szinte már kiszorítja a szintén imádott Ipad-em jegyzetelési és időtervezési funkcióit… De erről inkább egy másik bejegyzésben írok egyszer.

Te milyen applikációkkal könnyíted meg az életed folyását? A felsoroltak közül használod valamelyiket? Melyiket?

Remélem hasznos volt számodra ez a bejegyzés! Ha úgy gondolod, másnak is hasznára válhat oszd meg vele! 

Szeretettel, 

Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.