[su_heading size=”20″ margin=”30″]Ezúttal arról írok, hogyan segíti az Ir életmódom megvalósítását a gyűrűs kalendáriumom.[/su_heading]

életmód váltó napló 2
Életmódváltásom nagy segítsége
[su_spacer]Honnan jött az ötlet?

Valahonnan a tároló mélyéről kellett előkeresnem az évek óta Ipadra cserélt, egyébként gyönyörű piros bőr gyűrűs kalendáriumomat. Korábban alkalmazásokat, excel táblát, gmailes emlékeztetőket használtam arra a célra, hogy jól osszam be az időmet, de hosszútávon egyik sem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Pedig igazán szeretem a kütyüket.

[su_spacer]Milyen problémáimra kerestem ezúttal a megoldást?
  • Gyakran szerveztem egymásra feladatokat, hogy ezt, -vagy azt úgyis gyorsan megoldom… Aztán persze nem így lett, és jött a csalódottság menetrendszerűen.
  • Nyomon követhessem az étkezéseimet – mikor mit, és milyen mennyiségben ettem?
  • Lássam, hogy melyik nap sumákoltam el (esetleg) a gyógyszerek bevételét – előfordulgat velem ilyesmi is. Sohasem voltam jó a gyógyszerszedésben 🙂
  • Egyértelműen látni szerettem volna, hogy a vállalt napi rutinjaim megtörténtek – annyira jó érzés visszanézni 🙂 Még akkor is jó érzés látni, hogy mennyit tettem, ha egy-egy nap kimarad.
  • Tudjak jegyzetelni, firkálgatni
  • A diétámmal kapcsolatban információkat egy helyre gyűjteni
  • Blogbejegyzést tervezni
  • A céljaimat vizuálisan megfogalmazni, és persze nyomon követni a megvalósításukat
[su_spacer]Az én megoldásaim

Eredetileg saját lapokat terveztem a kalendáriumomba – ez a jelenlegi alkotói igényeimet biztosan maximálisan kielégítette volna -, aztán úgy döntöttem mielőtt sok-sok óra tervezést fektetnék a dologba vásárolok egy csomag előre elkészített lapot (az én kalendáriumom M-es méretű), ami az előzetes elvárásom ellenére kb 1.200Ft-ból meg is volt. Azt hittem egy vagyon lesz. :-). Vettem volna hozzá lyukasztót is, hogy igényesen tudjam lyukasztani az új lapokat, de egy időre lemondok róla, mert az viszont 12.000Ft lett volna és az már messze túl van az ingerküszöbömön.

Innen építkeztem tovább, és kerestem megoldásokat az igényeimre.

Készítettem a napokhoz egy satírozható 24 órára lebontott időtervezőt. Elpiszomogtam vele rendesen, mire egy hónapra előre vonalzóval megrajzolgattam a kis négyzethálókat. Most utólag azt mondom nagyon megérte, mert fantasztikusan működik 🙂

Ugyanide került a mit eszek rész és hagytam helyet a szokásos napi találkozók bejegyzésének is:

életmód váltó napló 3
Az enyém így néz ki most 🙂

Azután egy külön lapon csoportosítottam a célkitűzéseimhez tartozó napi rutinjaimat, a hosszabb időtávra szóló célokat, és a heti rutinjaimat. Azt vettem észre, hogy ami a szemem előtt van arra koncentrálok és a többi dolog elsikkad. Ezen még fejlesztek és csinosítgatok, de előbb a megfelelő struktúrát akartam megtalálni a magam számára.

életmód váltó napló 4
Szokáskövetőm

Ami még különlegessége a szokáskövetőimnek, hogy 30 napos ciklusokra van elkészítve. Ez azért jó szerintem, mert nem befolyásol, hogy épp kedd, vagy szombat van. A napi rutin szempontjából ez teljesen mindegy. Azért is jó átállni a saját időszámításra, mert a 30 napos egységek bármikor elkezdhetőek nem kell a holnapra, a jövő hétre, a jövő hónapra. Csinálni kell és kész. 🙂

Szeretettel,

Betti

 

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

 

[su_heading size=”20″ margin=”30″]Ezúttal arról írok, hogyan segíti az Ir életmódom megvalósítását a gyűrűs kalendáriumom.[/su_heading]

életmód váltó napló 2
Életmódváltásom nagy segítsége
[su_spacer]Honnan jött az ötlet?

Valahonnan a tároló mélyéről kellett előkeresnem az évek óta Ipadra cserélt, egyébként gyönyörű piros bőr gyűrűs kalendáriumomat. Korábban alkalmazásokat, excel táblát, gmailes emlékeztetőket használtam arra a célra, hogy jól osszam be az időmet, de hosszútávon egyik sem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Pedig igazán szeretem a kütyüket.

[su_spacer]Milyen problémáimra kerestem ezúttal a megoldást?
  • Gyakran szerveztem egymásra feladatokat, hogy ezt, -vagy azt úgyis gyorsan megoldom… Aztán persze nem így lett, és jött a csalódottság menetrendszerűen.
  • Nyomon követhessem az étkezéseimet – mikor mit, és milyen mennyiségben ettem?
  • Lássam, hogy melyik nap sumákoltam el (esetleg) a gyógyszerek bevételét – előfordulgat velem ilyesmi is. Sohasem voltam jó a gyógyszerszedésben 🙂
  • Egyértelműen látni szerettem volna, hogy a vállalt napi rutinjaim megtörténtek – annyira jó érzés visszanézni 🙂 Még akkor is jó érzés látni, hogy mennyit tettem, ha egy-egy nap kimarad.
  • Tudjak jegyzetelni, firkálgatni
  • A diétámmal kapcsolatban információkat egy helyre gyűjteni
  • Blogbejegyzést tervezni
  • A céljaimat vizuálisan megfogalmazni, és persze nyomon követni a megvalósításukat
[su_spacer]Az én megoldásaim

Eredetileg saját lapokat terveztem a kalendáriumomba – ez a jelenlegi alkotói igényeimet biztosan maximálisan kielégítette volna -, aztán úgy döntöttem mielőtt sok-sok óra tervezést fektetnék a dologba vásárolok egy csomag előre elkészített lapot (az én kalendáriumom M-es méretű), ami az előzetes elvárásom ellenére kb 1.200Ft-ból meg is volt. Azt hittem egy vagyon lesz. :-). Vettem volna hozzá lyukasztót is, hogy igényesen tudjam lyukasztani az új lapokat, de egy időre lemondok róla, mert az viszont 12.000Ft lett volna és az már messze túl van az ingerküszöbömön.

Innen építkeztem tovább, és kerestem megoldásokat az igényeimre.

Készítettem a napokhoz egy satírozható 24 órára lebontott időtervezőt. Elpiszomogtam vele rendesen, mire egy hónapra előre vonalzóval megrajzolgattam a kis négyzethálókat. Most utólag azt mondom nagyon megérte, mert fantasztikusan működik 🙂

Ugyanide került a mit eszek rész és hagytam helyet a szokásos napi találkozók bejegyzésének is:

életmód váltó napló 3
Az enyém így néz ki most 🙂

Azután egy külön lapon csoportosítottam a célkitűzéseimhez tartozó napi rutinjaimat, a hosszabb időtávra szóló célokat, és a heti rutinjaimat. Azt vettem észre, hogy ami a szemem előtt van arra koncentrálok és a többi dolog elsikkad. Ezen még fejlesztek és csinosítgatok, de előbb a megfelelő struktúrát akartam megtalálni a magam számára.

életmód váltó napló 4
Szokáskövetőm

Ami még különlegessége a szokáskövetőimnek, hogy 30 napos ciklusokra van elkészítve. Ez azért jó szerintem, mert nem befolyásol, hogy épp kedd, vagy szombat van. A napi rutin szempontjából ez teljesen mindegy. Azért is jó átállni a saját időszámításra, mert a 30 napos egységek bármikor elkezdhetőek nem kell a holnapra, a jövő hétre, a jövő hónapra. Csinálni kell és kész. 🙂

Szeretettel,

Betti

 

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

 

[su_heading size=”20″ margin=”30″]Ezúttal arról írok, hogyan segíti az Ir életmódom megvalósítását a gyűrűs kalendáriumom.[/su_heading]

életmód váltó napló 2
Életmódváltásom nagy segítsége
[su_spacer]Honnan jött az ötlet?

Valahonnan a tároló mélyéről kellett előkeresnem az évek óta Ipadra cserélt, egyébként gyönyörű piros bőr gyűrűs kalendáriumomat. Korábban alkalmazásokat, excel táblát, gmailes emlékeztetőket használtam arra a célra, hogy jól osszam be az időmet, de hosszútávon egyik sem váltotta be a hozzá fűzött reményeimet. Pedig igazán szeretem a kütyüket.

[su_spacer]Milyen problémáimra kerestem ezúttal a megoldást?
  • Gyakran szerveztem egymásra feladatokat, hogy ezt, -vagy azt úgyis gyorsan megoldom… Aztán persze nem így lett, és jött a csalódottság menetrendszerűen.
  • Nyomon követhessem az étkezéseimet – mikor mit, és milyen mennyiségben ettem?
  • Lássam, hogy melyik nap sumákoltam el (esetleg) a gyógyszerek bevételét – előfordulgat velem ilyesmi is. Sohasem voltam jó a gyógyszerszedésben 🙂
  • Egyértelműen látni szerettem volna, hogy a vállalt napi rutinjaim megtörténtek – annyira jó érzés visszanézni 🙂 Még akkor is jó érzés látni, hogy mennyit tettem, ha egy-egy nap kimarad.
  • Tudjak jegyzetelni, firkálgatni
  • A diétámmal kapcsolatban információkat egy helyre gyűjteni
  • Blogbejegyzést tervezni
  • A céljaimat vizuálisan megfogalmazni, és persze nyomon követni a megvalósításukat
[su_spacer]Az én megoldásaim

Eredetileg saját lapokat terveztem a kalendáriumomba – ez a jelenlegi alkotói igényeimet biztosan maximálisan kielégítette volna -, aztán úgy döntöttem mielőtt sok-sok óra tervezést fektetnék a dologba vásárolok egy csomag előre elkészített lapot (az én kalendáriumom M-es méretű), ami az előzetes elvárásom ellenére kb 1.200Ft-ból meg is volt. Azt hittem egy vagyon lesz. :-). Vettem volna hozzá lyukasztót is, hogy igényesen tudjam lyukasztani az új lapokat, de egy időre lemondok róla, mert az viszont 12.000Ft lett volna és az már messze túl van az ingerküszöbömön.

Innen építkeztem tovább, és kerestem megoldásokat az igényeimre.

Készítettem a napokhoz egy satírozható 24 órára lebontott időtervezőt. Elpiszomogtam vele rendesen, mire egy hónapra előre vonalzóval megrajzolgattam a kis négyzethálókat. Most utólag azt mondom nagyon megérte, mert fantasztikusan működik 🙂

Ugyanide került a mit eszek rész és hagytam helyet a szokásos napi találkozók bejegyzésének is:

életmód váltó napló 3
Az enyém így néz ki most 🙂

Azután egy külön lapon csoportosítottam a célkitűzéseimhez tartozó napi rutinjaimat, a hosszabb időtávra szóló célokat, és a heti rutinjaimat. Azt vettem észre, hogy ami a szemem előtt van arra koncentrálok és a többi dolog elsikkad. Ezen még fejlesztek és csinosítgatok, de előbb a megfelelő struktúrát akartam megtalálni a magam számára.

életmód váltó napló 4
Szokáskövetőm

Ami még különlegessége a szokáskövetőimnek, hogy 30 napos ciklusokra van elkészítve. Ez azért jó szerintem, mert nem befolyásol, hogy épp kedd, vagy szombat van. A napi rutin szempontjából ez teljesen mindegy. Azért is jó átállni a saját időszámításra, mert a 30 napos egységek bármikor elkezdhetőek nem kell a holnapra, a jövő hétre, a jövő hónapra. Csinálni kell és kész. 🙂

Szeretettel,

Betti

 

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.