A leendő apa és anya eldöntik, hogy itt az ideje a gyerekvállalásnak és bizakodva néznek a jövőbe: elképzelik, milyen cuki lesz, hogy mosolyog, hogy kezd járni… és jó esetben néhány hónapon belül  meg is érkezik a várt áldás. 🙂 Ha inzulinrezisztens vagy, vagy csak nem érkezik az a bizonyos eredmény, egy 3 pontos terheléses vérvétellel éveket spórolhatsz meg a magatok számára.

Vigyázat, alap esetben a terhelésnél cukrot néznek, az inzulint külön kérni kell a szakorvostól, és bizony a laborban is jó, ha ellenőrzöd, hogy valóban az inzulin is benne van a vizsgálandók körében.

Az inzulinrezisztencia rengeteg nőt érint, gyakran kimaradó menstruáció, elmaradó peteérés nehezíti az utat az anyává válás felé.

Amikor kiderül az Ir a legtöbb helyen életmódváltást javasolnak első lépésben. Ez magában foglalja a rendszeres sportot, a szénhidrátdiétát (ami nem azonos a szénhidrát teljes megvonásával!), a stresszmentességet. Sokat tehet a sikerért az, aki ezen felül tudatosan időt szán a pihenésre, feltöltődésre, ha tudatosan építi a saját magába vetett hitét és önszeretetét. Az inzulinrezisztencia ugyanúgy lelki okokra is visszavezethető, mint testi működési zavarra vagy öröklött hajlamra.

Tévhit az, hogy a teherbeesésig kell csupán tartani az Ir életmódot. Az ingadozó inzulinszint a babára is hatással lehet, ezért a fogantatást követően is figyelni kell a jó minőségű, kiegyensúlyozott szénhidrát bevitelére és a megfelelő mozgásra.

öröm (1)

Ne felejtsük el, hogy ‘már kettő helyett eszünk’, de akkor hogy alakul a diéta úgy, hogy a babának is a legjobbat tegyük? Személyre szabott útmutatást ismét csak dietetikusunk adhat. 

A pozitív teszt után mielőbb érdemes ellenőriztetni a várandósság bekövetkezte utáni állapotot egy teljes vérképpel, természetesen konzultálni nőgyógyásszal, endokrinológussal, és a fentebb említett dietetikussal az egyénre szabott teendőket illetően.

Az inzulinrezisztens nőknél a terhességi diabétesz kockázata sokszorosára nő, ezért is szükséges felkészülten nekifutni a témának.

A bejegyzést Gabriella története ihlette, amit IDE kattintva olvashattok. Gabriella jelenleg a 4. lombikprogramjában vesz részt és a 3. sikertelen program után derült fény inzulinrezisztenciájára. Olvassátok szeretettel!

Remélem segítségetekre tudtam lenni a témát illetően!

Betti

[su_button url=”https://inzulinrezisztenseletoromei.hu/ingyen-letoltheto-ir-es-tudasanyagok/” target=”blank” background=”#fee9f6″ color=”#c90649″ size=”13″ center=”yes” icon=”icon: arrow-down” icon_color=”#faef54″ desc=”az inzulinrezisztenseknek szóló információs anyagaim megtekintéséhez”]KATTINTS ide a[/su_button]

Felhasznált cikkek:

 

Hacsavecz Beatrix, Betti

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

A leendő apa és anya eldöntik, hogy itt az ideje a gyerekvállalásnak és bizakodva néznek a jövőbe: elképzelik, milyen cuki lesz, hogy mosolyog, hogy kezd járni… és jó esetben néhány hónapon belül  meg is érkezik a várt áldás. 🙂 Ha inzulinrezisztens vagy, vagy csak nem érkezik az a bizonyos eredmény, egy 3 pontos terheléses vérvétellel éveket spórolhatsz meg a magatok számára.

Vigyázat, alap esetben a terhelésnél cukrot néznek, az inzulint külön kérni kell a szakorvostól, és bizony a laborban is jó, ha ellenőrzöd, hogy valóban az inzulin is benne van a vizsgálandók körében.

Az inzulinrezisztencia rengeteg nőt érint, gyakran kimaradó menstruáció, elmaradó peteérés nehezíti az utat az anyává válás felé.

Amikor kiderül az Ir a legtöbb helyen életmódváltást javasolnak első lépésben. Ez magában foglalja a rendszeres sportot, a szénhidrátdiétát (ami nem azonos a szénhidrát teljes megvonásával!), a stresszmentességet. Sokat tehet a sikerért az, aki ezen felül tudatosan időt szán a pihenésre, feltöltődésre, ha tudatosan építi a saját magába vetett hitét és önszeretetét. Az inzulinrezisztencia ugyanúgy lelki okokra is visszavezethető, mint testi működési zavarra vagy öröklött hajlamra.

Tévhit az, hogy a teherbeesésig kell csupán tartani az Ir életmódot. Az ingadozó inzulinszint a babára is hatással lehet, ezért a fogantatást követően is figyelni kell a jó minőségű, kiegyensúlyozott szénhidrát bevitelére és a megfelelő mozgásra.

öröm (1)

Ne felejtsük el, hogy ‘már kettő helyett eszünk’, de akkor hogy alakul a diéta úgy, hogy a babának is a legjobbat tegyük? Személyre szabott útmutatást ismét csak dietetikusunk adhat. 

A pozitív teszt után mielőbb érdemes ellenőriztetni a várandósság bekövetkezte utáni állapotot egy teljes vérképpel, természetesen konzultálni nőgyógyásszal, endokrinológussal, és a fentebb említett dietetikussal az egyénre szabott teendőket illetően.

Az inzulinrezisztens nőknél a terhességi diabétesz kockázata sokszorosára nő, ezért is szükséges felkészülten nekifutni a témának.

A bejegyzést Gabriella története ihlette, amit IDE kattintva olvashattok. Gabriella jelenleg a 4. lombikprogramjában vesz részt és a 3. sikertelen program után derült fény inzulinrezisztenciájára. Olvassátok szeretettel!

Remélem segítségetekre tudtam lenni a témát illetően!

Betti

[su_button url=”https://inzulinrezisztenseletoromei.hu/ingyen-letoltheto-ir-es-tudasanyagok/” target=”blank” background=”#fee9f6″ color=”#c90649″ size=”13″ center=”yes” icon=”icon: arrow-down” icon_color=”#faef54″ desc=”az inzulinrezisztenseknek szóló információs anyagaim megtekintéséhez”]KATTINTS ide a[/su_button]

Felhasznált cikkek:

 

Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

A leendő apa és anya eldöntik, hogy itt az ideje a gyerekvállalásnak és bizakodva néznek a jövőbe: elképzelik, milyen cuki lesz, hogy mosolyog, hogy kezd járni… és jó esetben néhány hónapon belül  meg is érkezik a várt áldás. 🙂 Ha inzulinrezisztens vagy, vagy csak nem érkezik az a bizonyos eredmény, egy 3 pontos terheléses vérvétellel éveket spórolhatsz meg a magatok számára.

Vigyázat, alap esetben a terhelésnél cukrot néznek, az inzulint külön kérni kell a szakorvostól, és bizony a laborban is jó, ha ellenőrzöd, hogy valóban az inzulin is benne van a vizsgálandók körében.

Az inzulinrezisztencia rengeteg nőt érint, gyakran kimaradó menstruáció, elmaradó peteérés nehezíti az utat az anyává válás felé.

Amikor kiderül az Ir a legtöbb helyen életmódváltást javasolnak első lépésben. Ez magában foglalja a rendszeres sportot, a szénhidrátdiétát (ami nem azonos a szénhidrát teljes megvonásával!), a stresszmentességet. Sokat tehet a sikerért az, aki ezen felül tudatosan időt szán a pihenésre, feltöltődésre, ha tudatosan építi a saját magába vetett hitét és önszeretetét. Az inzulinrezisztencia ugyanúgy lelki okokra is visszavezethető, mint testi működési zavarra vagy öröklött hajlamra.

Tévhit az, hogy a teherbeesésig kell csupán tartani az Ir életmódot. Az ingadozó inzulinszint a babára is hatással lehet, ezért a fogantatást követően is figyelni kell a jó minőségű, kiegyensúlyozott szénhidrát bevitelére és a megfelelő mozgásra.

öröm (1)

Ne felejtsük el, hogy ‘már kettő helyett eszünk’, de akkor hogy alakul a diéta úgy, hogy a babának is a legjobbat tegyük? Személyre szabott útmutatást ismét csak dietetikusunk adhat. 

A pozitív teszt után mielőbb érdemes ellenőriztetni a várandósság bekövetkezte utáni állapotot egy teljes vérképpel, természetesen konzultálni nőgyógyásszal, endokrinológussal, és a fentebb említett dietetikussal az egyénre szabott teendőket illetően.

Az inzulinrezisztens nőknél a terhességi diabétesz kockázata sokszorosára nő, ezért is szükséges felkészülten nekifutni a témának.

A bejegyzést Gabriella története ihlette, amit IDE kattintva olvashattok. Gabriella jelenleg a 4. lombikprogramjában vesz részt és a 3. sikertelen program után derült fény inzulinrezisztenciájára. Olvassátok szeretettel!

Remélem segítségetekre tudtam lenni a témát illetően!

Betti

[su_button url=”https://inzulinrezisztenseletoromei.hu/ingyen-letoltheto-ir-es-tudasanyagok/” target=”blank” background=”#fee9f6″ color=”#c90649″ size=”13″ center=”yes” icon=”icon: arrow-down” icon_color=”#faef54″ desc=”az inzulinrezisztenseknek szóló információs anyagaim megtekintéséhez”]KATTINTS ide a[/su_button]

Felhasznált cikkek:

 

Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.