Bulgurt főzni nagyon egyszerű ezzel a módszerrel

Mondanám, hogy a kényszer vitt a gyors megoldás felfedezése felé és igaz is lenne! Kaotikus napjaimon  velem is előfordul, hogy az utolsó pillanatban ugrik be: az aznapi ebédemhez nincs szénhidrát csomagolva! 😮

Egy ilyen alkalommal próbáltam ki első alkalommal ezt a műanyagdobozos módszert, amit a videóban is láthatsz!

Gyors bulgur hozzávalói:

  1. Vízforraló
  2. Víz
  3. Bulgur
  4. Némi só, vagy/és más ízesítést szolgáló fűszer
  5. Mérleg
  6. Jól záródó műanyag doboz, ami a forró vizet is jól bírja

Ennyi a teendőd:

Amíg felforralod a vizet, addig mérd ki a szükséges mennyiségű bulgurt közvetlenül a műanyag edénybe.

Én megsóztam és nem tettem rá más fűszert, de te ízesítsd a saját ízlésed szerint: pirított hagymával, friss zöldségekkel, vagy a párol variációjukkal.

A felforrt vizet ráöntöttem a bulgurra. Csak szemmértékkel mértem kb. 1/3 rész a bulgur, 2/3 rész a forró víz legyen a dobozban.

Zárd le a dobozt és gondoskodj róla, hogy véletlenül se engedje a vizet a tömítéseknél. Beleteheted egy jól záródó tasakba is.

Tedd a táskádba és fogyaszd egészséggel, amikor itt az ideje! 🙂

Az egész művelet nem tart tovább 2 percnél!

Ha tetszett ez az apró praktika, oszd meg másokkal is!

Szeretettel,

Betti

Hacsavecz Beatrix, Betti

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Bulgurt főzni nagyon egyszerű ezzel a módszerrel

Mondanám, hogy a kényszer vitt a gyors megoldás felfedezése felé és igaz is lenne! Kaotikus napjaimon  velem is előfordul, hogy az utolsó pillanatban ugrik be: az aznapi ebédemhez nincs szénhidrát csomagolva! 😮

Egy ilyen alkalommal próbáltam ki első alkalommal ezt a műanyagdobozos módszert, amit a videóban is láthatsz!

Gyors bulgur hozzávalói:

  1. Vízforraló
  2. Víz
  3. Bulgur
  4. Némi só, vagy/és más ízesítést szolgáló fűszer
  5. Mérleg
  6. Jól záródó műanyag doboz, ami a forró vizet is jól bírja

Ennyi a teendőd:

Amíg felforralod a vizet, addig mérd ki a szükséges mennyiségű bulgurt közvetlenül a műanyag edénybe.

Én megsóztam és nem tettem rá más fűszert, de te ízesítsd a saját ízlésed szerint: pirított hagymával, friss zöldségekkel, vagy a párol variációjukkal.

A felforrt vizet ráöntöttem a bulgurra. Csak szemmértékkel mértem kb. 1/3 rész a bulgur, 2/3 rész a forró víz legyen a dobozban.

Zárd le a dobozt és gondoskodj róla, hogy véletlenül se engedje a vizet a tömítéseknél. Beleteheted egy jól záródó tasakba is.

Tedd a táskádba és fogyaszd egészséggel, amikor itt az ideje! 🙂

Az egész művelet nem tart tovább 2 percnél!

Ha tetszett ez az apró praktika, oszd meg másokkal is!

Szeretettel,

Betti

Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Bulgurt főzni nagyon egyszerű ezzel a módszerrel

Mondanám, hogy a kényszer vitt a gyors megoldás felfedezése felé és igaz is lenne! Kaotikus napjaimon  velem is előfordul, hogy az utolsó pillanatban ugrik be: az aznapi ebédemhez nincs szénhidrát csomagolva! 😮

Egy ilyen alkalommal próbáltam ki első alkalommal ezt a műanyagdobozos módszert, amit a videóban is láthatsz!

Gyors bulgur hozzávalói:

  1. Vízforraló
  2. Víz
  3. Bulgur
  4. Némi só, vagy/és más ízesítést szolgáló fűszer
  5. Mérleg
  6. Jól záródó műanyag doboz, ami a forró vizet is jól bírja

Ennyi a teendőd:

Amíg felforralod a vizet, addig mérd ki a szükséges mennyiségű bulgurt közvetlenül a műanyag edénybe.

Én megsóztam és nem tettem rá más fűszert, de te ízesítsd a saját ízlésed szerint: pirított hagymával, friss zöldségekkel, vagy a párol variációjukkal.

A felforrt vizet ráöntöttem a bulgurra. Csak szemmértékkel mértem kb. 1/3 rész a bulgur, 2/3 rész a forró víz legyen a dobozban.

Zárd le a dobozt és gondoskodj róla, hogy véletlenül se engedje a vizet a tömítéseknél. Beleteheted egy jól záródó tasakba is.

Tedd a táskádba és fogyaszd egészséggel, amikor itt az ideje! 🙂

Az egész művelet nem tart tovább 2 percnél!

Ha tetszett ez az apró praktika, oszd meg másokkal is!

Szeretettel,

Betti

Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.