Az inzulinrezisztencia kézbentartásában sokan vannak a segítségünkre.

Az orvosaink (már ha megvan a megfelelő), a dietetikusunk, az edzőnk, a sorstársaink, a családunk, a barátaink… Mégis a legnagyobb feladat ránk hárul, az információk beépítésével, és a kíméletlenül őszinte önvizsgálattal.

Annyira könnyű másoknak megmondani, hogy mit csináljanak, hogyan gondolkodjanak, hogyan éljenek! Az inzulinrezisztens életmóddal a fókusz átkerül másokról saját magunkra (Ennek praktikussága kimondhatatlanul nagy, hiszen kizárólag saját magunk felett van hatalmunk. A saját tetteinkért mi vagyunk a felelősek, míg a másokét ritkán van lehetőségünk befolyásolni, hogy a tágabb környezetet ne is említsem, amire aztán végépp minimális ráhatással bírunk.), és bizony gyakran igen nehéz szembesülni a tetteink eredményével: hogy elszúrtunk valamit, vagy éppen gyengék voltunk, vagy felismerni, hogy valami nem rajtunk múlott és kár magunkat hibáztatni ezért.

Ha még csak most derült ki, hogy valószínűleg az inzulinrezisztencia a problémáid okozója kezdd el megfigyelni magad. Hogy, hogyan és mennyit mozogsz, eszel? Hogyan gondolkodsz magadról és a téged körülvevő világról?

Konkrétan a következőket figyelném legalább 2 héten keresztül, ha most kezedeném az életmódváltást:
  • Mikor kelsz? Mikor fekszel? Hány órát alszol? – az alvásnak komoly szerepe van abban, hogyan kezeljük a mindennapi stresszt. [su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  • Mit eszel, és mikor? – igen, egy almát és egy kekszet is fel érdemes jegyezni. Az alma – gyors ch. A keksz összetételtől függően lehet gyors és lassú is.[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  • Mit iszol, mikor, és mennyit? – vannak innivalók, amik számolósak, és az ir életmódban nem javasoltak bármikor. Ilyen például a tej vagy a gyümölcslé, mert gyors szénhidrátok.[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  • Mit sportolsz, és mennyit? Hogy érezted magad előtte, közben és utána? – nem csak a mennyiség számít, hanem az is, hogy hogy érzed magad. Ha lehetőséged van rá, válassz olyan sportot, ami örömet okoz! [su_spacer]Naptáram[/su_spacer]

Mindehhez nyitnék egy kis csinos füzetet, ami mindig a táskámban lenne, hogy a szükséges adatokat azonnal belejegyezhessem.

Furcsa lehet elkezdeni megfigyelni a saját életed, ennyire hétköznapinak tűnő részeit, mégis bíztatlak, mert az eredmény nem marad majd el!

Az inzulinrezisztencia és a szokások
Az inzulinrezisztencia és a szokások

Az így összegyűjtött adatok a dietetikusod és endokrinológusod számára is beszédesek lesznek.

Hidd el neked sem lesz mindegy, amikor látod, hogy hányszor győzted meg magad a sportolásról és milyen örömteli volt, hogy végigcsináltad az edzésed. Már csak azért is mert nem engedtél utat a megszokásnak – ha esetleg korábban így volt.

Öleléssel:

Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Az inzulinrezisztencia kézbentartásában sokan vannak a segítségünkre.

Az orvosaink (már ha megvan a megfelelő), a dietetikusunk, az edzőnk, a sorstársaink, a családunk, a barátaink… Mégis a legnagyobb feladat ránk hárul, az információk beépítésével, és a kíméletlenül őszinte önvizsgálattal.

Annyira könnyű másoknak megmondani, hogy mit csináljanak, hogyan gondolkodjanak, hogyan éljenek! Az inzulinrezisztens életmóddal a fókusz átkerül másokról saját magunkra (Ennek praktikussága kimondhatatlanul nagy, hiszen kizárólag saját magunk felett van hatalmunk. A saját tetteinkért mi vagyunk a felelősek, míg a másokét ritkán van lehetőségünk befolyásolni, hogy a tágabb környezetet ne is említsem, amire aztán végépp minimális ráhatással bírunk.), és bizony gyakran igen nehéz szembesülni a tetteink eredményével: hogy elszúrtunk valamit, vagy éppen gyengék voltunk, vagy felismerni, hogy valami nem rajtunk múlott és kár magunkat hibáztatni ezért.

Ha még csak most derült ki, hogy valószínűleg az inzulinrezisztencia a problémáid okozója kezdd el megfigyelni magad. Hogy, hogyan és mennyit mozogsz, eszel? Hogyan gondolkodsz magadról és a téged körülvevő világról?

Konkrétan a következőket figyelném legalább 2 héten keresztül, ha most kezedeném az életmódváltást:
  • Mikor kelsz? Mikor fekszel? Hány órát alszol? – az alvásnak komoly szerepe van abban, hogyan kezeljük a mindennapi stresszt. [su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  • Mit eszel, és mikor? – igen, egy almát és egy kekszet is fel érdemes jegyezni. Az alma – gyors ch. A keksz összetételtől függően lehet gyors és lassú is.[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  • Mit iszol, mikor, és mennyit? – vannak innivalók, amik számolósak, és az ir életmódban nem javasoltak bármikor. Ilyen például a tej vagy a gyümölcslé, mert gyors szénhidrátok.[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  • Mit sportolsz, és mennyit? Hogy érezted magad előtte, közben és utána? – nem csak a mennyiség számít, hanem az is, hogy hogy érzed magad. Ha lehetőséged van rá, válassz olyan sportot, ami örömet okoz! [su_spacer]Naptáram[/su_spacer]

Mindehhez nyitnék egy kis csinos füzetet, ami mindig a táskámban lenne, hogy a szükséges adatokat azonnal belejegyezhessem.

Furcsa lehet elkezdeni megfigyelni a saját életed, ennyire hétköznapinak tűnő részeit, mégis bíztatlak, mert az eredmény nem marad majd el!

Az inzulinrezisztencia és a szokások
Az inzulinrezisztencia és a szokások

Az így összegyűjtött adatok a dietetikusod és endokrinológusod számára is beszédesek lesznek.

Hidd el neked sem lesz mindegy, amikor látod, hogy hányszor győzted meg magad a sportolásról és milyen örömteli volt, hogy végigcsináltad az edzésed. Már csak azért is mert nem engedtél utat a megszokásnak – ha esetleg korábban így volt.

Öleléssel:

Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Az inzulinrezisztencia kézbentartásában sokan vannak a segítségünkre.

Az orvosaink (már ha megvan a megfelelő), a dietetikusunk, az edzőnk, a sorstársaink, a családunk, a barátaink… Mégis a legnagyobb feladat ránk hárul, az információk beépítésével, és a kíméletlenül őszinte önvizsgálattal.

Annyira könnyű másoknak megmondani, hogy mit csináljanak, hogyan gondolkodjanak, hogyan éljenek! Az inzulinrezisztens életmóddal a fókusz átkerül másokról saját magunkra (Ennek praktikussága kimondhatatlanul nagy, hiszen kizárólag saját magunk felett van hatalmunk. A saját tetteinkért mi vagyunk a felelősek, míg a másokét ritkán van lehetőségünk befolyásolni, hogy a tágabb környezetet ne is említsem, amire aztán végépp minimális ráhatással bírunk.), és bizony gyakran igen nehéz szembesülni a tetteink eredményével: hogy elszúrtunk valamit, vagy éppen gyengék voltunk, vagy felismerni, hogy valami nem rajtunk múlott és kár magunkat hibáztatni ezért.

Ha még csak most derült ki, hogy valószínűleg az inzulinrezisztencia a problémáid okozója kezdd el megfigyelni magad. Hogy, hogyan és mennyit mozogsz, eszel? Hogyan gondolkodsz magadról és a téged körülvevő világról?

Konkrétan a következőket figyelném legalább 2 héten keresztül, ha most kezedeném az életmódváltást:
  • Mikor kelsz? Mikor fekszel? Hány órát alszol? – az alvásnak komoly szerepe van abban, hogyan kezeljük a mindennapi stresszt. [su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  • Mit eszel, és mikor? – igen, egy almát és egy kekszet is fel érdemes jegyezni. Az alma – gyors ch. A keksz összetételtől függően lehet gyors és lassú is.[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  • Mit iszol, mikor, és mennyit? – vannak innivalók, amik számolósak, és az ir életmódban nem javasoltak bármikor. Ilyen például a tej vagy a gyümölcslé, mert gyors szénhidrátok.[su_spacer]Naptáram[/su_spacer]
  • Mit sportolsz, és mennyit? Hogy érezted magad előtte, közben és utána? – nem csak a mennyiség számít, hanem az is, hogy hogy érzed magad. Ha lehetőséged van rá, válassz olyan sportot, ami örömet okoz! [su_spacer]Naptáram[/su_spacer]

Mindehhez nyitnék egy kis csinos füzetet, ami mindig a táskámban lenne, hogy a szükséges adatokat azonnal belejegyezhessem.

Furcsa lehet elkezdeni megfigyelni a saját életed, ennyire hétköznapinak tűnő részeit, mégis bíztatlak, mert az eredmény nem marad majd el!

Az inzulinrezisztencia és a szokások
Az inzulinrezisztencia és a szokások

Az így összegyűjtött adatok a dietetikusod és endokrinológusod számára is beszédesek lesznek.

Hidd el neked sem lesz mindegy, amikor látod, hogy hányszor győzted meg magad a sportolásról és milyen örömteli volt, hogy végigcsináltad az edzésed. Már csak azért is mert nem engedtél utat a megszokásnak – ha esetleg korábban így volt.

Öleléssel:

Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.