Bizony a sikeres életmódváltás is nagyon nehezen valósul meg rendszer- és szervezés nélkül. 

Minden életmódváltónak saját személyreszabott rendszerre van szüksége, ám a fő vezető szálak mindenkinél azonosak. Az inzulinrezisztens életmódváltás sikerességét pedig nem csak a saját belső klímánk jelzi, hanem a rendszeres és folyamatosan javuló véreredmények is.

A saját rendszered megalkotásához gyűjtöttem néhány hasznos szervezési tanácsot. Használd őket egészséggel!

  1. Mindig határozd meg a kiindulási pontot!
  2. Mindig tűzd ki a saját céljaidat!
  3. Építs magad köré megfelelő csapatot! Olyan orvosokat, dietetikust, szakértőt, edzőt válassz, akikben maradéktalanul megbízol!
  4. Készítsd elő a változásokat!
  5. Haladj lépésenként!
  6. Légy türelmes saját magaddal, és a környezeteddel! Mindenkinek új a helyzet.
  7. Egyszerre ne használj sok eszközt és alapanyagot. Amiket használsz, azoknak viszont légy a mestere!
  8. Javítsd a koncentrálóképességed! Figyelj a céljaidra! Egyszerre egy dologra koncentrálj, és azzal foglalkozz!
  9. Fejleszd az állhatatosságod! – a halogatást is el lehet halasztani!
  10. A nemszeretem feladatokat végezd el egy füst alatt!
  11. Tégy különbséget a sürgős és fontos teendőid között!
  12. Igyekezz megelőzni a válsághelyzeteket!
  13. Használd a tudatalattid erejét!
  14. Előre tervezd be a pihenéseidet!
  15. Készíts listát azokról a tevékenységeidről amik feltöltenek Téged, és valósíts meg amennyit csak tudsz!
"A szervezés az, amit azelőtt csinálsz, mielőtt csinálni kezdesz valamit, hogy amikor csinálod ne zavarodj össze."
Róbert Gida
Róbert Gida
Hacsavecz Beatrix, Betti

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Bizony a sikeres életmódváltás is nagyon nehezen valósul meg rendszer- és szervezés nélkül. 

Minden életmódváltónak saját személyreszabott rendszerre van szüksége, ám a fő vezető szálak mindenkinél azonosak. Az inzulinrezisztens életmódváltás sikerességét pedig nem csak a saját belső klímánk jelzi, hanem a rendszeres és folyamatosan javuló véreredmények is.

A saját rendszered megalkotásához gyűjtöttem néhány hasznos szervezési tanácsot. Használd őket egészséggel!

  1. Mindig határozd meg a kiindulási pontot!
  2. Mindig tűzd ki a saját céljaidat!
  3. Építs magad köré megfelelő csapatot! Olyan orvosokat, dietetikust, szakértőt, edzőt válassz, akikben maradéktalanul megbízol!
  4. Készítsd elő a változásokat!
  5. Haladj lépésenként!
  6. Légy türelmes saját magaddal, és a környezeteddel! Mindenkinek új a helyzet.
  7. Egyszerre ne használj sok eszközt és alapanyagot. Amiket használsz, azoknak viszont légy a mestere!
  8. Javítsd a koncentrálóképességed! Figyelj a céljaidra! Egyszerre egy dologra koncentrálj, és azzal foglalkozz!
  9. Fejleszd az állhatatosságod! – a halogatást is el lehet halasztani!
  10. A nemszeretem feladatokat végezd el egy füst alatt!
  11. Tégy különbséget a sürgős és fontos teendőid között!
  12. Igyekezz megelőzni a válsághelyzeteket!
  13. Használd a tudatalattid erejét!
  14. Előre tervezd be a pihenéseidet!
  15. Készíts listát azokról a tevékenységeidről amik feltöltenek Téged, és valósíts meg amennyit csak tudsz!
"A szervezés az, amit azelőtt csinálsz, mielőtt csinálni kezdesz valamit, hogy amikor csinálod ne zavarodj össze."
Róbert Gida
Róbert Gida
Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét (étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb.). Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez.

Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét.

Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

Bizony a sikeres életmódváltás is nagyon nehezen valósul meg rendszer- és szervezés nélkül. 

Minden életmódváltónak saját személyreszabott rendszerre van szüksége, ám a fő vezető szálak mindenkinél azonosak. Az inzulinrezisztens életmódváltás sikerességét pedig nem csak a saját belső klímánk jelzi, hanem a rendszeres és folyamatosan javuló véreredmények is.

A saját rendszered megalkotásához gyűjtöttem néhány hasznos szervezési tanácsot. Használd őket egészséggel!

  1. Mindig határozd meg a kiindulási pontot!
  2. Mindig tűzd ki a saját céljaidat!
  3. Építs magad köré megfelelő csapatot! Olyan orvosokat, dietetikust, szakértőt, edzőt válassz, akikben maradéktalanul megbízol!
  4. Készítsd elő a változásokat!
  5. Haladj lépésenként!
  6. Légy türelmes saját magaddal, és a környezeteddel! Mindenkinek új a helyzet.
  7. Egyszerre ne használj sok eszközt és alapanyagot. Amiket használsz, azoknak viszont légy a mestere!
  8. Javítsd a koncentrálóképességed! Figyelj a céljaidra! Egyszerre egy dologra koncentrálj, és azzal foglalkozz!
  9. Fejleszd az állhatatosságod! – a halogatást is el lehet halasztani!
  10. A nemszeretem feladatokat végezd el egy füst alatt!
  11. Tégy különbséget a sürgős és fontos teendőid között!
  12. Igyekezz megelőzni a válsághelyzeteket!
  13. Használd a tudatalattid erejét!
  14. Előre tervezd be a pihenéseidet!
  15. Készíts listát azokról a tevékenységeidről amik feltöltenek Téged, és valósíts meg amennyit csak tudsz!
"A szervezés az, amit azelőtt csinálsz, mielőtt csinálni kezdesz valamit, hogy amikor csinálod ne zavarodj össze."
Róbert Gida
Róbert Gida
Hacsavecz Beatrix, Betti

HACSAVECZ BEATRIX

Életmód-rendező

Megéltem az életmódváltás minden nehézségét – étkezési napló vezetése, szénhidrát számolás,  gyors- és lassú szénhidrátok tisztázása, optimális alvásidő meghatározása, rutinok újraértelmezése és kialakítása stb. Sokkal később döbbentem rá, hogy nem csupán ennyi kell a jólléthez. Jött a felismerés, hogy az életmódváltással járó adminisztráció mennyi új információval szolgál az életvezetésemről (saját magamról). Ami utána ragyogó mankóként szolgál a nem egyszer kaotikus mindennapokban. Megtaláltam rajta keresztül azt az állandóságot és biztonságérzetet, amit mindig is kerestem, csak egész addig magamon kívül hittem a helyét. Mindig is imádtam rendet rakni, folyamatot építeni, átalakítani, élhetőbbé tenni az emberek életét. Azzal, hogy ráláthattam a saját nehézségeimen kereszül másokéra; úgy érzem megtaláltam, amit szívesen csinálok bármikor és bárhol, hiszen az írásaimon keresztül, a receptekkel, a sikertörténetekkel, a workshopokkal és tanfolyamokkal éppen azt a jóllétet viszem házhoz, ami mindenkinek személyes igénye.

Csupán egy picit rásegítek itt-ott :-)

Szeretettel várlak a tanfolyamaimon, a csoportomban, mert Neked is tudok segítséget nyújtani.

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

ITT IS ÍRTAK RÓLAM

FACEBOOK

© Copyright Hacsavecz Beatrix 2016 | inzulinrezisztenseletoromei.hu | 
Kapcsolat | Adatvédelem | ÁSZF 
Az oldalon található összes szöveges és képi tartalom, illetve információ Hacsavecz Beatrix szellemi terméke, 
amely szerzői jogvédelem alatt áll (ld. az 1999. évi LXXVI. törvényt a szerzői jogról). Az oldalon található összes 
tartalom után közlése csak Hacsavecz Beatrix írásos engedélyével lehetséges, a forrás megjelölésével.